نماینده مردم شهرستان قدس،شهریار و ملارد:

در توزیع ناعادلانه منابع کشور،شهرستانهای قدس،شهریار و ملارد گم شده اند

نماینده مردم قدس،شهریار وملارد گفت:مهمترین مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم،این است که در توزیع ناعادلانه منابع کشوری،شهرستانهای،قدس،شهریاروملارد گم شده اند.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۴۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

خبرگزاری بسیج:امروز محمد محمودی شاه نشین،نماینده مردم شهرستانهای قدس،شهریار وملارد در حاشیه جلسه هم اندیشی که با حضور استاندار تهران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرماند اری برگزار شد،ضمن خیر مقدم به حضار تصریح کرد:مهمترین مشکلی که امروز در سطح شهرستانهای قدس،شهریاروملارد با آن مواجه هستیم آن است که،درسایه تهران مقداری گم شده ایم.

وی ادامه داد:اگر توزیع عادلانه منابع کشور  را در شهرهای مسکونی کشور ببینیم مشاهده میکنیم  که شهرستانهای قدس،شهریار وملارد کمترین سهم را هم از،اعتبارات تأسیسی و هم از تعداد پروژه های عمرانی در کشور را دارا می باشند،که حتی چند سال نیز در بخش ریلی و تاکسیرانی،این شهرستانها محروم بوده اند.

 

محمودی شاه نشین به پروژه ناتمام بیمارستان160تختخوابی این شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد:اساسی ترین پروژه منطقه تهران بیمارستان 160تختخوابی شهرستان قدس است،که بعداز آن همه هزینه وقت فقط شاهد3درصد رشد را دراین پروژه شاهد بودیم،و اگر کار به این صور ت (یعنی3درصد رشد)پیش برود ماباید تا بیست سال دیگر شاهد اتمام  این پروژه حساس در این منطقه باشیم.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه مشق  در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات شهرک هفت جوی از توابع شهرستان قدس پرداخت و خاطر نشان کرد:در این شهرک ساخت یک سالن ورزشی کوچک به 8سال طول میکشد،که روی 92درصد و95درصد بیش از دو سال  توقف میکند وجالب آنجاست که وقتی کار به آخر میرسد باید چند سال دیگر صبر کند تا مسئولان آن را به بهره برداری برسانند، و من امروز از مسئولین استانی تقاضا دارم به مشکلات این شهرک توجه بشتری داشته باشند،و همیشه کاری را انجام دهیم که مورد رضایت خدا  و تایید مقام معظم رهبری باشد.

 

این نماینده مجاس در ادامه  به بحث مهم بیکاری و اشتغال زایی جوانان این حوزه پرداخت و عنوان کرد:در طی این 9ماه بیش از4هزار نفر بیکار به  خانه ملت مراجعه کردند که متاسفانه دستگاه ها و نهادهای  مربوطه  آنها را به راحتی پس میزنندودر نهایت  به خانه ملت مراجعه میکنند،که این دفتر کوچک در این راستا بیش از500نفر را در بخش صنعت به کار گرفته است.

 

وی  در پایان به بلا تکلیفی  شهرک دانش از توابع شهرستان قدس پرداخت و تاکید کرد:متاسفانه امروز شاهد ظلم بزرگی از طرف مسئولان به مردم شهرک دانش هستیم که نه مسئولی پلسخ گواست ،نه اداره ای و سازمانی و همچنان این شهرک با چند هزار نفر جمعیت در بلا تکلیفی است ومتاسفانه متولی خدمات این شهر معلوم نیست.

ارسال نظرات