به همت فرماندار شهرستان قدس صورت گرفت:
استاندار تهران برای حل مشکلات شهرستان قدس ،در صدر هیئتی وارد این شهر ستان شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۴۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

خبرگزاری بسیج:امروز سید حسین هاشمی: استاندار تهران که در صدر هیئتی متشکل از مسئولان استانی به شهرستان قدس سفر کرده بود،در سالن جلسات فرمانداری مورد استقبتال مسئولان این  شهرستان واقع شد،ودر جلسه ای با محور"هم اندیشی"به مشکلات:بهداشتی، فرهنگی،اقتصادی وپژوهشی این شهرستان پرداختند.


در ابتدای این جلسه،سید مهدی محمدی:فرماندار شهرستان قدس ضمن خیر مقدم به حضور استاندار و هیئت همراه وهمچمنین مسئولان شهرستان،به مشکلات اساسی این شهرستان پرداخت و تصریح کرد:مشکلات اساسی شهرستان قدس را میتوان در پروژه های ناتمام آن یعنی:پل غیر هم سطح ورودی شهرستان،توقف ساخت بیمارستان 160تختوابی وزمینهای اوقافی شهرستان که خود معظل بزرگ این شهرستان به شمار می رود اشاره کرد.

 

فرماندار شهرستان قدس در ادامه به مشکل پل غیر هم سطح ورودی شهرستان قدس پرداخت وافزود:پل ورودی غیر هم سطح این شهرستان که حدود8سال  وبا هزینه چند میلیاردی  برای ساخت آن هزینه شد،متوقف شده واین خود باعث ترافیک و مشکلات سنگینی در سطح شهرستان شده است،آن هم شهرستانی که خود دروازه ورود به دیگر شهرستانهای اطراف است.

 

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به مشکل درمانی وبهداشتی وپروژه ناتمام" بیمارستان160تختخوابی" شهرستان قدس اشاره کردو خاطر نشان کرد:احداث و راه اندازی بیمارستان 160تختخوابی شهرستان قدس که پیشرفت30درصدی رانیز داشته است و در مصوب 94ریاست جمهوری نیز بود،با توجه به جمعیت 400هزار نفری این شهرستان،که  بیشترین جمعیت شهرهای اطراف تهران را در خود دارد متوقف شده است،که اکنون مردم این شهرستان با کمبود مراکز بهداشتی ودرمانی مواجه هستند،که تنها مراکز بیمارستانی ودرمانی این شهرستان یعنی  بیمارستان12 بهمن است که آن هم به دلیل کمبود جا و تجهیزات جوابگوی این همه کثرت جمعیت نیست.

 

فرماندار شهرستان قدس عنوان کرد:از دیگر مشکلات مهم شهرستان قدس زمینهای اوقافی است که97درصد از زمینهای این شهرستان متعلق به سازمان اوقاف امور خیریه می باشد که به هنگام زدن  سند، ایجاد مشکل میکند و این نیز از دغدغه اساسی مردم این شهرستان است.

 

محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد:همه ما مسئولان شهرستان قدس این امید را داریم که با آمدن استاندار و هیئت همراه مشکلات این شهرستان در آینده حل وفصل شوند،تا بتوانیم  بخشی از نیاز مردم  شهرستان قدس را با این کثرت جمعیت  کاهش دهیم.

 

 بعداز اتمام سخنان فرماندار شهرستان قدس،حجت الاسلام ابوالقاسم میر احمدی امام جمعه مردم شهرستان قدس،ضمن خیر مقدم به استاندار و هیئت همراه ومسئولان این شهرستان خاطر نشان کرد:پیامبر اکرم بعد از وفات خویش دو چیز را به  امانت گذاشت،یکی قرآن ودیگری اسلام وقانون.

 

مراحمدی افزود:حضرت محمد(ص)در حقیقت می خواست حکومت اسلامی براساس آینده خودش قانون ترسیم کند،که مجریان این قانون،همان ائمه اطهار(ع)بودند.

 

امام جمعه شهرستان قدس قانون نظام مقدس جمهوری اسلامی را،قانون اسلام ناب محمدی ذکر کردند وعنوان کرد:امروز قانون نظام جمهوری اسلامی براساس قانون شریعت رسول ا...(ص)است،ودر کجای جهان می توان همچین مسئولانی را پیدا کنند که هم اساس قانون اسلام را از یاد نبرده باشند و هم به ذکر نماز و عبادت مشغول باشند.

 

میراحمدی ادامه داد:دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد بودند تا رئیس جمهور سوریه را از حکومت بیرون کنند،اما مقام معظم رهبری(مدظله العالی)فرمودند:بشار اسد باید بماندوماند وهیچ دشمنی تا الان جرأت آن را پیدا نکرده است که رئیس جمهور مردمی این کشور را از این مقام پایین بکشد،وحال گروه های تکفیری نیز همانند داعش به لطف خدا در حال متلاشی شدن هستند.

 

امام جمعه شهرستان قدس، در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد:امروز دشمنان نظام از همه جا  ودر هر لحاضی چشم به ایران  اسلامی دوخته اند،تا مانع پیشرفت آن شوند،امام مردم و مسئولان باید با هم اندیشی و تعامل بین هم  امید دشمنان را نابود وآرزوی آنها را به گور ببرد.

 

در پایان سخنان حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم میر احمدی،هر کدام از مدیران استانی و هیئت همراه به برنامه ها و راهکارهای آینده خود برای حل مشکلات شهرستا نهای قدس،شهریار وملارد پرداختند،و درپایان نیز استاندار تهران و هیئت همراه به همراه مسئولین شهرستان قدس،از پروژه های ناتمام این شهرستان:(پل غیر هم سطح ورودی شهرستان قدس،بیمارستان160تختوابی و مصلی بزرگ این شهرستان ) بازدید بعمل آوردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات