ساری مرکز مازندران از ششم دیماه به مدت چهار روز میزبان سومین جشنواره نمایش‌های سیاه بازی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۸۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد جونیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره سراسری سیاه بازی اظهار داشت: ساری مرکز مازندران از ششم دیماه به مدت چهار روز میزبان سومین جشنواره نمایش‌های سیاه بازی خواهد بود.

وی افزود: در این جشنواره بیش از 150 هنرمند جوان و پیشکسوت از استان‌های مختلف و کارگردانان و بازیگران جوان حضور خواهند داشت.

دبیر جشنواره سراسری سیاه بازی گفت: پس از فراخوان اعلام شده از 20 استان و 27 شهرستان، 47 اثر نمایشی به دبیرخانه دائمی این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رسیده است.

وی بیان کرد: پس از داوری مرحله نخست، هفت گروه نمایشی از 6 استان گلستان، همدان، یزد، زنجان، سمنان و تهران برای حضور در این جشنواره ملی معرفی شدند که در مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت و منتخبین این جشنواره به جشنواره سراسری و بین المللی نمایش‌های آئینی و سنتی کشور در تهران معرفی خواهند شد.

جونیان گفت: در حاشیه این جشنواره ضمن نشست‌های تخصصی و کلاس‌های فشرده برای کارگردانان و بازیگران ، مراسم تجلیل از استاد علی نصیریان پیشکسوت هنر سینما و تئأتر و تلویزیون برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این جشنواره با حمایت اداره کل مرکز هنرهای نمایشی و کانون انجمن‌های آئینی و سنتی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه تئاتر فخ و مؤسسه صدای باران پارسیان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها