رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت :مهمترین دستاورد این مناسبت ها تحکیم بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی ، جایگاه رفیع ولایت و تقویت وحدت در جامعه است .
کد خبر: ۸۷۹۵۹۴۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز صبح در همایش استانی مسئولین شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت:در هر جامعه و کشوری روزهایی به عنوان روزهای تاریخی و مهمی هستند که باید پاس داشته شوند تا به عنوان مناسبت های ملی در جامعه مطرح شوند.

وی گفت:در نظام جمهوری اسلامی به مناسبت ها نگاه ملی و اعتقادی می شود زیرا مناسبت ها عمدتا برگرفته از آموزه های دینی و مکتبی ماست.

رئیس ستاد حماسه ۹دی خاطر نشان کرد :بسیاری از مناسبت های ما طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر مقام معظم رهبری دارای لقب ایام الله هستند زیرا در این روزها ما شاهد عنایت خداوند بوده و هستیم.

صدفی تشریح کرد:بنابراین ما برگزاری این مناسبت ها را به عنوان یک فریضه و آموزه دینی و اعتقادی در راستای شعائر الهی می دانیم و مطمئنا خدمات و تلاش های روحانیون و ائمه جمعه و مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باعث خوب اجرا شدن این مناسبت ها خواهد شد.

وی عنوان کرد: مهمترین دستاورد این مناسبت ها تحکیم بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی و جایگاه رفیع ولایت و تقویت وحدت در جامعه است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: تبیین ایام‌الله تنها با برگزاری یک مراسم و سخنرانی ممکن نمی‌شود زیرا دشمنان برای تخریب ما از نظرات کارشناسان متعدد سوءاستفاده می‌کنند و باید در نظام اسلامی به مباحث فرهنگی و تبلیغی با کار کارشناسی بپردازیم.

صدفی گفت: برای تبیین دستاوردها و خدمات به کارگروه نخبه و ماهر از طیف‌های مختلف روحانی، دانشگاهی، هنرمندان، رسانه‌ها و … داشته باشیم.

وی یادآور شد : توجه به محتوا و تأثیرگذاری برنامه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است به دنبال آمار و ارقام نیستیم و نمی‌توانیم تنها با این امر به هدف خود یعنی تبیین دستاوردها برسیم.

صدفی عنوان کرد: فراگیر بودن برنامه‌ها، بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌ها، دعوت از سخنرانان مجرب و تحلیل‌گران سیاسی، بهره‌گیری از هنر و هنرمندان، فضای شادابی و نشاط حتی در مساجد و حسینیه‌ها با رعایت شئونات اسلامی مدنظر باشد.

وی در پایان اظهار داشت : ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایطی که در دنیا شاهد هستیم و حرف و حدیث‌های دشمنان و صحبت‌هایی که از زبان دوستان آنها شنیده می‌شود، باید باشکوه‌تر و حضوری حماسی برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات