تالار های پذیرایی نباید محلی برای اجرای مراسم مختلط باشد / با مظاهر هنجار شکن جامعه اسلامی برخورد می شود

فغانی بیان کرد: طرح برخورد با تالارهای پذیرایی برگزارکننده مراسم مختلط به صورت ویژه در استان مازندران دنبال می‌شود،
کد خبر: ۸۷۹۵۹۳۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مازندران استانی گردشگرپذیر بوده و پذیرایی میهمانان بسیار متعددی با خلق و خوی و عادات متعدد است، تصریح کرد: مردم متدین مازندران هیچگاه با مظاهر هنجارشکنی اجتماعی و اخلاقی در استان روی خوش نشان نخواهند داد.

سرهنگ پاسدار احمد رضا فغانی اظهار داشت: هم اکنون شاخص مازندران در بسیاری از حوزه‌های امنیتی و اجتماعی مطلوب است.

وی افزود: پلیس خدمتگزار همواره در تلاش بوده تا با حفظ امنیت اخلاقی و عمومی در جامعه، نشاط و رفاه اجتماعی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

فغانی با بیان اینکه طرح برخورد با تالارهای پذیرایی برگزارکننده مراسمات مختلط به صورت ویژه در استان دنبال می‌شود، افزود: در پی گزارشات واصله از امت حزب الله، پلیس امنیت عمومی استان اقدام به بازرسی از چند تالار پذیرایی و مراسمات عروسی در شهرستان آمل کرده است.

وی با اعلام اینکه مردم آمل از اجرای طرح‌های سالم‌سازی محیط اجتماعی بسیار خرسند هستند، افزود: گزارشاتی از سوی مردم متدین آمل واصل که مراسمات عروسی در برخی تالارهای آمل به صورت مختلط برگزار می‌شود که این موضوع پلیس را جدی‌تر برای شناسایی این امر وارد کرده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران با بیان اینکه در بازدیدهای اولیه مشخص شد که سه تالار آمل با برگزاری مراسمات و جشن‌های مختلط عفت عمومی را در جامعه برهم می‌زنند، افزود: در این خصوص به منظور صحت و سقم موضوع بازرسی‌های محسوس و نامحسوس منتج به پلمب سه واحد تالا پذیرایی مرتکب شونده جرم مورد نظر در آمل شده است.

فغانی با اشاره به اینکه براساس بنده ماده 28 قانون نظام صنفی هر سه تالار پذیرایی آمل در وهله نخست اخطاریه پلمب دریافت کردند، گفت: به دلیل احترام به سایر میهمانان متدین و حفظ اخلاق در جامعه، مراسمات از پیش تعیین شده در این تالارها برای سه تا 5 روز برگزار و سپس اقدام به پلمب واحدهای موردنظر اقدام شده است.

وی به تالارداران واحدهای پذیرایی استان توصیه کرد تا از برگزاری مراسمات مختلط در عروسی‌ها خودداری و بدون مجوز از مراجع ذی‌صلاح اقدام به برپایی مراسمات نکنند.

فغانی با اشاره به اهتمام مطلوب فرماندهی انتظامی مازندران نسبت به ارتقا شاخص‌های امنیتی در استان، گفت: نیروی انتظامی طبقه وظیفه ذاتی خود برای حفظ امنیت عمومی آحاد جامعه تلاش خواهد کرد و از رسانه‌ها می‌خواهیم با انتقادهای سازنده و بدور از فضای تشویش و نشر اکاذیب، همواره حامی پلیس و ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه دینی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار