در فتنه سال 88 دشمنان می‌خواستند تا جایگاه دو شاخصه ولایت و اهل بیت را خدشه‌دار کنند و در این راه با زیر سوال بردن ولایت فقیه، پرچم برافراشته امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و بخشی از برنامه‌های استکباری 20 سال گذشته را اجرا کردند.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۱۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علیجان میرشکار در یادواره 16 شهید روستای تجن‌جار و حومه و گرامیداشت چهار شهید مدافع حرم این شهرستان، اظهار کرد: خطی را که امام امت در راه پیروزی انقلاب اسلامی ترسیم کردند با به صحنه آمدن مردم و ایستادگی آنها به نتیجه رسید و هم‌اکنون مردم پای آن ایستادگی دارند.

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام امت انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قرن دانست، بیان کرد: این معجزه به دست ملت ایران اسلامی اتفاق افتاد.

سردار میرشکار با اعلام اینکه همه برنامه‌های دشمن از گذشته تاکنون فراموش شدن اسلام است، یادآور شد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت‌های همه جانبه مردم دست به احیای اسلام زد.

وی با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با دیدگاه زمینه‌سازی کردن برای ظهور امام زمان(عج) مردم را فراخواند، ادامه داد: صاحب این مملکت نیز امام عصر(عج) بیان شده بود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه جایگاه نظام جمهوری اسلامی آنقدر بالا است که اگر برای آن امام زمان کشته شود به جا است، تصریح کرد: با ورود مردم به میدان همیشه دشمنان متحیر هستند.

 میرشکار با اعلام اینکه دشمنان استکباری در سال 1368 تصمیم گرفتند تا سال 2020 نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند، بیان کرد: در فتنه سال 88 دشمنان می‌خواستند تا جایگاه دو شاخصه ولایت و اهل بیت را خدشه‌دار کنند و در این راه با زیر سوال بردن ولایت فقیه، پرچم برافراشته امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و بخشی از برنامه‌های استکباری 20 سال گذشته را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه امروزه شهدای مدافع حرم در راستای اهداف اهل بیت گام برمی‌دارند و هدف امام راحل مبنی بر تحقق اسلام در سراسر جهان و زمینه‌سازی ظهور آخرین منجی عالم بشریت در نظرشان بود، گفت: افرادی که شعار نه غزه و نه لبنان را در سال 1388 سر دادند برای شادی قبل استکبار گام برمی‌داشتند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروزه در بیشتر مناطق جهان مردم مقابل ظلم و زور به پاخاستند، خاطرنشان کرد: برای قدم برداشتن در مسیر شهدا و حراست از انقلاب اسلامی نه تنها در سنگرهای دفاع مقابل کفر بلکه در همه سنگرها باید تلاش داشته باشیم.

میرشکار اظهار کرد: باید در انتخابات توجه‌مان بسیار بالا باشد و افرادی به صحنه نیایند که به جای شهیدان بزرگی نشستند ولی فسادهای مالی و حقوق‌های نجومی دارند.

وی با اشاره به اینکه هیچ دولتی با دولت دیگر در کشورمان تفاوت ندارد و باید همه در مسیر اهل بیت گام بردارند، بیان کرد: اگر شهدا در جامعه امروز زندگی می‌کردند به هیچ وجه مقابل حقوق‌های نجومی و فسادهای چند هزار میلیارد تومانی سکوت نمی‌کردند.

میرشکار با بیان اینکه در فتنه 88 استکبار اشتباهاتی داشت که هم‌اکنون در حال رفع آن نواقص است، گفت: یکی از اشتباهات استکبار در جریان فتنه حضور برخی افراد با چهره‌های نامطلوب و کفش بر پا در صف‌های نماز جمعه بود.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان مسیر ولایت را به روشنی و زیبایی فهمیدند، بیان کرد: شهدای مدافع حرم با شناخت بسیار خوب مسیر و در راه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طی طریق کردند.

وی متذکر شد: در روبرو شدن با دشمنان باید ثبات قدم داشته باشیم تا تندبادهای حوادث ما را به لرزه در نیاورد زیرا مؤمن باید همانند کوه استوار و مستحم باشد.

یادگار دفاع مقدس با اعلام برملا شدن توطئه‌های دشمن  در کشور بیان کرد: دشمنی با ایران تا زمانی که مسیرمان با امام راحل و شهدا هماهنگ است، ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه آقایان نباید بعد از پنج سال در نشست شورای امنیت ملی اعلام کنند که فریب وعده‌های جان کری را خوردیم، یادآور شد: این مهم در حالی اتفاق افتاد که رهبر انقلاب از روز نخست مذاکرات تذکر می‌دادند و خوش‌بین نبودند.

میرشکار با اعلام اینکه این روزها استکبارگران از اختلاف بین شیعیان و اهل سنت استفاده می‌برند، گفت: دشمن در حال استفاده از اختلافات است هر چند امروزه هر کس دست به فساد مالی، خیانت و اختلاس زد پشت یکی از این جناح‌ها پنهان می‌شود.

وی با اشاره به صبر، بردباری، حضور همیشه در صحنه و انقلابی توسط مردم، بیان کرد: این موارد مهم توسط خداوند به عنوان راه‌های کسب پیروزی بیان شده است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اعلام اینکه برنامه مهم دشمنان دور کردن ما از مسیر شهدا است، ادامه داد: قرار گرفتن پشت برخی شخصیت‌ها در حالی که ولایت فقیه با درایت و آگاهی کامل حضور دارند، کوتاه فکری بزرگی است.

میرشکار گفت: در دوران جنگ تحمیلی خاکریز، دوست، دشمن، خودی، غیرخودی و منافق مشخص بود ولی امروزه شرایط بسیار حساس و سخت است.

وی با اعلام اینکه دشمن از این پس پای صندوق‌های رأی تکلیف را مشخص می‌کند، بیان کرد: دشمنان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر برنامه دارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها