فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد:
فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر از اجرای 150 برنامه متنوع در سپاه فرودگاه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۵۹۰۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد رضا سلمان‌پور صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد با تاکید بر اینکه سپاه را هیچ کس بر اساس نقشه قبلی تاسیس نکرد، بیان داشت: سپاه مولود انقلاب بوده و برای پاسداری از انقلاب و پیشبرد آن شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رسالت سپاه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن به هر نحو ممکن است، بیان کرد: سپاه هر تهدید و با هر ماهیتی را که علیه انقلاب و دستاوردهای آن شکل می‌گیرد مبارزه و خنثی خواهد کرد.

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و بصیرت‌افزایی اولویت برنامه‌ها در سپاه حفاظت فرودگاه است، گفت: در نظر داریم با همکاری همکاران در فرودگاه‌های استان بوشهر 150 برنامه متنوع فرهنگی در سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان بمناسبت تشکیل سالروز این سپاه در فرودگاه برگزار نماییم.

سلمان پور با اشاره به اهم برنامه‌های این هفته، اضافه کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار کارکنان سپاه حفاظت فرودگاه‌ بوشهر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه در روز اول این هفته از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی تشویق مسافران و شرکت‌های هواپیمایی از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و کشوری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات