خبرهای داغ:

پخش مستند تلویزیونی «عید خون» در شبکه مستند

مستند فاخر «عید خون» روز شنبه 4دی ماه از شبکه مستند پخش می شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۸۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این مستند از جمله تولیدات فاخر صداوسیمای مرکز قزوین است که به بخش نهایی نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها راه یافته است.
مستند تلویزیونی «عید خون» همراه با نظر سنجی از مخاطبان ساعت 19 روز شنبه 4دی ماه از شبکه مستند پخش می شود که از عموم مردم استان دعوت می گردد علاوه بر تماشای این مستند در نظر سنجی مربوط به آن شرکت کنند تا جایگاه این مستند در بین تولیدات مراکز 33 گانه کشور ارتقاء یابد.
مستند «عید خون» با هدف بیان ناگفته های انقلاب مشروطه در قزوین به تحليل وقايع و تحولات انقلاب مشروطه در قزوين به عنوان چهارمين شهر تاثيرگذار در اولين انقلاب اجتماعي ايران مي پردازد.
يكي از بخش هاي اصلي اين مستند تلويزيوني به معرفي شخصيت ميرزا حسن شيخ الاسلام ملقب به (رئيس المجاهدين) سردار گروه مردمي انقلاب مردم قزوين در دوران مشروطه اختصاص دارد که حاکی از نقش برجسته ی انقلابیون قزوین در تحولات سیاسی ـ اجتماعی کشور است.
مستند تلویزیونی «عید خون» به تهیه کنندگی حمید رضامحلاتی ، کارگردانی مجتبی محمودی و تدوین ابوالفضل آذربایجانی به مدت 47 دقیقه درصداوسیمای مرکز قزوین تولید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها