مجتبی عبداللهی
سردار حسینی فرمانده سپاه استان ایلام:
سردار حسینی:در روز 9 دی با برخورد حکیمانه مقام معظم رهبری و ملت فهیم جمهوری اسلامی کشتی فتنه به گل نشست و و سران فتنه و حامیانشان شکست خوردند و فتنه گران هدفی جز ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی نداشتند و به هدفشان نرسیدند.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۴۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج: سردار حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع)استان ایلام در جشنواره برترین های  شجره طیبه صالحین عرصه کار و تولید که با حضور جمعی از بسیجیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین و مدیران و کارکنان ادارات و ارگان ها که در هتل زاگرس برگزار شد،گفت: هرکس برا ی تامین معیشت خود در زندگی قطعا تلاش خواهد کرد. کار در اسلام جایگاه ویژه ی دارد. پیامبر اکرم (ص) می فرماید" دست کارگر را می بوسم" و درجای دیگر هم امام صادق (ع) می فرماید" هرکس برای تامین معیشت خود وخانواده خود از دنیا برود او شهید محسوب می شود" این  بیانات نشان می دهند کار و نیروی تولیداز جایگاه بالایی برخوردار است و محور اصلی تولید نیروی کار است حالا چه بسا این نیروی کار ازیک ویژگی برجسته به نام بسیج برخوردار باشد.

سردار حسینی بیان کرد:تفکر بسیجی، اندیشه بسیجی ،قدرت و توان بسیجی، یعنی تلاش زیاد ،کار زیاد، تولیدات مطلوب و به سرانجام رساندن یک پروژه ،باهزینه کمتر و وقت کمتراست وآگاهی وعمق درک و فهم بسیجیان، امروز ما را در موضوعات مختلف در علم در دانش در فرهنگ در اقتصاد در کشاورزی در تولید ان شاالله به نقطه مطوب خواهد رساند.

سردار حسینی با تاکید بر حفظ استقلال کشور عنوان کرد: امروز برای پیشبرد انقلاب محافظه کاری را باید کنار گذاشت و برای دفاع از انقلاب از همه چیزمان بگذریم و باید استقلال کشورمان را حفظ کنیم. استقلال کشور فقط منوط به داشتن نیرو های مسلح  قوی نیست ،بلکه منوط به داشتن استقلال در بعد سیاسی ،استقلال در بعد فرهنگی ،استقلال در بعد اقتصادی  است و یکی از مهمترین محور های استقلال هر کشور ،استقلال اقتصادی است.

وی در مورد فتنه 88 و 9 دی اظهار کرد: فتنه ی 88 یک واقعیت است که از روز انتخابات 22 خرداد شروع  نشد بلکه دوسال قبل از آن کلید خورد و همه دیدیم که انتخابات در شرایط بسیار عادی برگزار شد و بعدا خودشان هم اعتراف کردند که ما اشتباه کردیم و در مسیر انتخابات اشکالی نبود ولی همه ی مخالفین جمهوری اسلامی اعم از منافقین ،سلطنت طلب ها،جنبشی ها ،پیکاری ها ،دموکراتها و.... همه سوار برکشتی مخالف شدند و در روز 9 دی با برخورد حکیمانه رهبری و ملت ، کشتی فتنه به گل نشست و شکست خوردند و فتنه گران که هدفی جز ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی نداشتند  به هدفشان نرسیدند.

مهندس زرگوش مدیر کل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم در مورد نقش حلقه های صالحین در تربیت افراد اشاره کرد و گفت: در حلقه های صالحین باید انسان هایی تربیت شوند که درمقابل هجمه های وحشیانه فرهنگی دشمن استوار ایستاده و مقاومت کنند.

ارسال نظرات