مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه پیروزی های مقاومت در حلب و موصل حاصل تفکر بسیجی است گفت: نباید از یاد برد که امثال سردار شهید همدانی‌ها و شهدای مدافع حرم در این پیروزی ها سهم زیادی دارند.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۴۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،  سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج با اشاره به آزادسازی شهر حلب در سوریه گفت: تمام دنیا در سوریه جمع شدند تا سوریه را از آن خودشان کنند اما این روزها  شاهد آزادی حلب از دست تروریست‌ها هستیم و این پیروزی به دلیل تفکر بسیجی است که امروز چنین نتایجی نصیب ما می‌شود و نباید از یاد ببریم که امثال سردار شهید همدانی ها و شهدای مدافع حرم در این پیروزی ها سهم زیادی دارند.
 
وی ادامه داد: پیروزهای نیروهای مقاومت در موصل، حلب و ناکامی آمریکا، غرب، ترکیه، عربستان و حامیانش در یمن، سوریه و عراق به دلیل تفکر بسیجی است و روزی شاهد آزادسازی تمام شهرهای این کشورها از دست تروریست ها خواهیم بود.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه تفکر بسیج همان جهاد کبیر و مقابله با دشمن است و امام خامنه ای نیز بر روی وحدت در جامعه با وجود این تفکر عظیم تاکید کرده است، اظهار داشت: بسیج به دنبال برقراری امنیت است و اگر امروزه جمهوری اسلامی از امنیت برخوردار است به برکت تفکر و اندیشه بسیج است.
منبع:کوله بار
ارسال نظرات