بوشهر- نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا شهرستان دشتی گفت: حماسه 9دی جعبه سیاه فتنه 88است ولی متاسفانه با گذشت چندین سال از فتنه 88عده ای واقعیت فتنه رادرک نکرده اند.
کد خبر: ۸۷۹۵۸۳۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،حجت الاسلام ابوذر شا د  در گفت گو با خبرنگا ما ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت وحماسه 9دی اظهار داشت: همان طور که درجریان انحرافی در مسیر اصول گرایی شکل گرفت فتنه 88 هم در بستر اصلاح طلبی رخ داد و این واقعیت غیر قابل انکاریست بطوری که هر کسی بخواهد منکر آن شود به شعورخود ودیگران تعدی کرده است.

وی گفت :حماسه 9دی جعبه سیاه فتنه 88است ولی متاسفانه با گذشت چندین سال از فتنه 88عده ای واقعیت فتنه رادرک نکرده اندودرعالم انکار واقعیت بسر می برند واین انکاربیشترباعث ایجاد علامت سئوال شده وکمکی به آنانی که منکرین ماهیت 88هستند نکرده ونخواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: بهترین راه است که همان طور که جریان اصول گرابا شفافیت وقاطعیت ماهیت انحراف را درک کرد و در مقابل جریان انحرافی موضع گیری کرد و مسیر خود را جدا کردو تبری نمود جریان اصلاح طلب هم مرحله انکارفتنه راپشت سر بگذارد و ماهیت فتنه 88را بپذیرد و ابعاد آن را درک نماید و از فتنه گران تبری جوید وگرنه به یدک کشیدن این لکه نگین منافع جریان اصلاح طلب را تامین نمی کند علامت سئوال های بیشماری همچنان متوجه این طیف سیاسی می نماید.

شاد اذعان داشت: سئوالی که همواره اذهان افکار عمومی را درگیر کرده این است که چرا برخی بر انکار ماهیت فتنه 88پافشاری می کنند و چرا اعلام برائت نمی کنند و فکر می کنند که اگه تابلوی خود را عوض کنند مردم عقبه آنان را از یاد می برند و فراموش می کنند که کسانی که تابلوی اتحاد ملت را بدست گرفته اند چه کسانی هستند .

وی درپایان گفت: باید بدانیم که حماسه 9دی افشاء کننده ماهیت فتنه 88می باشد و امروز کسانی که ازیاد وخاطره 9دی هراس دارند بخاطر همین است که 9دی مفسر و مبین عمق فتنه 88است و روزی شماردهه بصیرت و بازخوانی فتنه است./انتهای پیام

ارسال نظرات