نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

دشمنان نمی‌خواهند ذره‌ای از انقلاب اسلامی بر جای بماند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنی کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه نسبت به ایران سرسختانه است، گفت: دشمنان نمی‌خواهند ذره‌ای از انقلاب اسلامی بر جای بماند.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۷۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست با کارکنان سپاه فرودگاه بوشهر که  بمناسبت فرا رسیدن هفته تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه برگزار شد ضمن تبریک این مناسبت، اظهار داشت: حضرت مهدی(عج) واسطه فیض الطاف و رحمت الهی، تکوینی و تشریعی در جامعه است که اگر نبود جنایتکاران استکباری نمی‌گذاشتند دینی وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ارزش هر انسانی در هر عصری به اندازه قربش به امام زمانش است، افزود: ارزش هر انسانی به ایمان، تقوا و ولایتمداری اوست.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دشمنی کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه نسبت به ایران سرسختانه است، گفت: دشمنان نمی‌خواهند ذره‌ای از انقلاب اسلامی بر جا بماند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام عراق را اشغال می‌کنند نقشه‌های شوم خود را در آنجا عملی کنند اما برعکس عراق تبدیل به کشوری شیعه انقلابی می‌شود، تصریح کرد: عملکرد دشمنان اسلام در سوریه، سوریه را تبدیل به الگوی تمام عیار مقاومت می‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: نابودی دشمنان اسلام در سوریه کار عادی نیست بلکه از وجود امام زمان(عج)، حضرت زینب(س) و حضرت رقیه و کسانی که در این راستا قدم برمی‌دارند است که باعث می‌شود حلب فتح شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر با تاکید بر اینکه تمام جهان خود را علیه اسلام بسیج کرده است، گفت: دشمنان هر کاری بر علیه اسلام بر پا داشته اند به ضرر و زیان خودشان بوده این بخاطر وجود امام زمان است.

وی با بیان اینکه هر کس در شرایط کنونی ولایتمدار به مقام معظم رهبری باشد در زمان ظهور نیز ولایتمدار به امام زمان است، گفت: هر کس نسبت به صاحت مقام معظم رهبری معتقد بوده و در این راستا حرکت کرده، جهاد کند و سرباز او باشد این شخص می‌تواند در زمان امام زمان ولایتمدار باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در حال حاضر انقلاب یک امتحان بزرگ مهدوی است، خاطرنشان کرد: هر کس نسبت به انقلاب و مقام معظم رهبری فاصله داشته باشد بیشترین فاصله با امام زمان دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان بیان اینکه کسانی که بر خلاف مقام معظم رهبری صحبت کنند نمی‌توانند ولایت امام زمان داشته باشند، اظهار داشت: اینها برای خود اصالت قائلند در زمان امام زمان نیز اصالت قائل خواهند بود.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه صحبت‌های برخی بوی نفسانی، جدایی از انقلاب و ولایت فقیه می‌دهد، ادامه داد: برخی نیازمند توبه سیاسی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار