خبرهای داغ:
سروان پاسدار عوض پور گفت: بیش از 92 هزار نفر از مردم مومن فارس تا پایان فروردین 96 به سرزمین های راهیان نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۶۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سروان پاسدار نبی الله عوض پور معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس با بیان اینکه بیش از 92 هزار نفر از مردم مومن فارس تا پایان فروردین 1396 به سرزمین های راهیان نور اعزام می شوند، گفت: حضور در سرزمین های راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار و خودسازی معنوی است.

وی با بیان اینکه یک هزار نفر خادم الشهدا در فرآیند اعزام راهیان نور فارس مشارکت دارند، گفت: خادمان شهدا از میان جوانان مومنِ انقلابی و فعالان فرهنگی سراسر استان فارس انتخاب شده اند و پیش از اعزام به سرزمین های دفاع مقدس در دو دوره آموزشی شرکت کرده اند.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر ادامه داد: جمع زیادی از روحانیون و راویان دفاع مقدس با کاروان های راهیان نور در سرزمین های دفاع مقدس همراه هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 60 هزار دانش آموز و دانشجو به سرزمین های دفاع مقدس اعزام می شوند، گفت: نسل نوجوان و جوان کشور با حضور در راهیان نور علاوه بر آشنایی با جغرافیای سرزمین های دفاع مقدس و جزئیات عملیات ها با سیرۀ اخلاقی و رفتاری شهدای شاخص کشور آشنا می شوند و پس از حضور ایشان در این اردوها شاهد تعالی معنوی، رفتاری و اخلاقی این اقشار تاثیرگذار در جامعه هستیم.

سروان پاسدار عوض پور با اشاره به اینکه یکی از محورهای تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه مقاوت و شهادت طلبی در جامعه بخصوص اذهان نسل آینده ساز کشور است، گفت: حضور در سرزمین های دفاع مقدس و راهیان نور یک فرصت بسیار مناسب برای تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جوانان و راه حل موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور جوانان در اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی بسیج، گفت: حضور در این قبیل برنامه های فرهنگی امید و نشاط معنوی را در جامعه تقویت و ثبات امنیت کشور را تضمین می کند، آشنایی جامعه با شهدا، ثبت حقایق دفاع مقدس و معرفی آرمان های انقلاب اسلامی به جوانان  محورهای مهم برگزاری اردوهای راهیان نور هستند.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر خاطرنشان کرد: علاوه بر اعزام 92 هزار نفر به اردوهای راهیان نور تعداد بسیار زیادی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان فارس نیز بصورت خودجوش در سرزمین های دفاع مقدس حضور خواهند یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها