شهردار تبریز:

تفاهم‌نامه پروازهای تبریز با برخی کشورهای اروپایی

شهردار تبریز با تاکید بر این که فرودگاه تبریز باید مهیای برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 باشد، گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با برخی شرکت‌های هواپیمایی، تفاهم‌نامه پروازهای تبریز با برخی کشورهای اروپایی، در آخرین مراحل تکمیلی است.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۶۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهریار، صادق نجفی ظهر امروز در نشست شورای سیاست گذاری تبریز 2018 اظهار داشت: در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه شهر ایده‌آل در کیش تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین منطقه آزاد کیش، ترکیش ایر و شهرداری تبریز به امضا رسید که بر اساس آن مقرر شد تا ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری تبریز، در بسترها و امکانات تبلیغاتی این شرکت منعکس شود.

وی در ادامه با اشاره به بحث زیباسازی فضای شهری و حذف تابلوهای نامناسب، گفت: تابلوها، از مهم‌ترین عناصر بصری شهر هستند؛ از این رو با پیش‌بینی های صورت‌گرفته، امیدواریم با همکاری بخش‌های مختلف صنفی و تجاری، معضل نازیبایی تابلوهای شهری را مورد بازنگری، تعویض و یا بهسازی قرار دهیم.

نجفی در ادامه با اشاره به اخذ مجوزهای لازم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای موسیقی زنده در هتل‌های استان، گفت: هر چند در تحقق بحث تبریز 2018 نباید از اصول خارج شویم ولی امیدواریم شرایطی فراهم شود که در چارچوب‌های مقبول، اجازه اجرای موسیقی‌های زنده را در برخی مراکز گردشگری داشته باشیم.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین اصناف و بازرگانان و شهرداری تبریز به امضا رسیده است، ادامه داد: اصناف و بازاریان، از طیف‌های تاثیرگذار در فرهنگی و اجتماعی هستند، به همین خاطر و بر اساس تفاهم نامه‌ای، قرار بر این شده تا اصناف و بازرگانان از برخی آموزش‌های تخصصی در حوزه ارتباطات و مهارت‌های حوزه گردشگری بهره‌مند شوند.

وی در ادامه، قابلیت‌های رسانه‌ای شهر تبریز را از مهم‌ترین مزیت‌های نرم‌افزاری این شهر عنوان و خاطرنشان کرد: نیازمند انتقاد سازنده، کارشناسانه و به دور از تخریب رسانه‌ها هستیم و امیدواریم این امتیاز مهم، مدیران شهری را به سمت رفع کاستی‌های شهر پیش ببرد.

نجفی در عین حال تاکید کرد: مطالبی که در حوزه‌های مختلف اداره شهر، عنوان می‌شود، در صورت برخورداری از شاخص‌های لازم راهگشای برنامه‌های توسعه شهر خواهد بود.

شهردار تبریز با تاکید بر این که فرودگاه تبریز باید مهیای برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 باشد، گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با برخی شرکت‌های هواپیمایی، تفاهم‌نامه پروازهای تبریز با برخی کشورهای اروپایی، در آخرین مراحل تکمیلی است و بر این اساس انتظار می‌رود همکاری‌های لازم برای توسعه پرواز های داخلی برای استان‌ها و خارجی برای کشورهای هدف انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار