نماینده مردم دهلران در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
کاظم زاده گفت: دانش آموزان مناطق محروم به خاطر اینکه بخاری و شوفاژ در مدرسه خود ندارند با خود نفت به کلاس می برند و بابت آن هزینه می کنند.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۶۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به فقدان سیستم گرمایشی در برخی مدارس مناطق محروم اظهار داشت: متأسفانه دانش آموزان در برخی مدارس مناطق محروم به خاطر اینکه بخاری و شوفاژ در مدرسه خود ندارند با خود نفت به کلاس می برند و بابت آن هزینه می کنند و این هزینه ها از جیب دانش آموزان برای ابتدایی ترین کارها ظلم به آنها است.

وی افزود: دانش آموزانی که در شهر های بزرگ و برخوردار زندگی می کنند با دانش آموزان سیستان و بلوچستان چه فرقی می کنند؟ در رابطه با این مسائل مسئولان باید پاسخگو باشد و نباید به سادگی از کنار آن عبور کنند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم استحکام و ایمنی ساختمان های مدارس گفت: ساختمان هایی که ایمنی کافی و در مقابل زلزله استحکام لازم را نداشته باشند هزینه بر هستند و آموزش و پرورش نمی تواند در یک بازه زمانی کوتاه کار بزرگی را انجام دهد، مدارس به عنوان ساختمان های عمومی با اهمیت تلقی می شوند و به دلیل اینکه مکان عمومی هستند هر اتفاقی می تواند بسیار تلخ وناگوار باشد لذا مسئولان آموزش و پرورش باید برای این مشکلات مدارس و دانش آموزان فکر اساسی و اقدام جدی کنند.


ارسال نظرات