خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود
حجت الاسلام حسین پور گفت: در گرامیداشت حماسه نه دی، مسابقه ساخت فیلم کوتاه و کلیپ تصویری در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۵۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

حجت الاسلام محمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت حماسه نه دی ملت ایران در سال 88 و برچیدن بساط فتنه و فتنه گران با اشاره به برگزاری مسابقه ساخت فیلم کوتاه به این مناسبت اظهار کرد: این مسابقه با موضوعات علل فتنه 88 و عوامل آن،خسارت های عاملان فتنه و فتنه گران در سال 88 به کشور،نقش دشمنان اسلام در راه اندازی فتنه 88،هتک حرمت و اهانت به مقدسات بویژه عاشورای حسینی،وظیفه دولت،مسئولین،مجلس و قوه قضائیه در برابر فتنه و فتنه گران،درس ها،عبرت ها و پندهای فتنه 88،پیامدهای فتنه 88 در ایران اسلامی،نقش ولایت فقیه در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، نقش مردم در دفاع از اسلام در مقابل فتنه گران و هشدارها و پیام های در انحراف خواص از ارزش های انقلاب اسلامی از موضوعات ساخت کلیپ و فیلم کوتاه نه دی است.

وی با بیان اینکه حداکثر مدت ساخت فیلم کوتاه و کلیپ 30 دقیقه است بیان کرد: این فیلم ها در قالب های داستانی، مستند و تجربی و فرمت های(mpeg2.mpeg h264.mvoh264.dv avi) قابل پذیرش می باشد.

حسین پور خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 8 دی ماه می باشد که شرکت کنندگان باید آثار خود را به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود ارسال نمایند.

وی ادامه داد: آثار ارسالی برگزیده ضمن تقدیر به محرله استانی و کشوری راه خواهند یافت.

حسین پور همچنین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت این روز در شاهرود گفت: در گرامیداشت حماسه نه دی سال 88، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مراسم بزرگداشتی روز چهارشنبه 8 دی ماه در مسجد مدرسه قلعه شاهرود با سخنرانی نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم گفت: این برنامه به همت شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی شاهرود و پایگاه امام موسی کاظم(ع) بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها