خبرهای داغ:
در همایش حماسه 9 دی ویژه فرهنگیان استان قزوین مطرح شد:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: اگر نیازهای مردم مورد توجه مسئولین قرار گیرد موضوع واگرایی از نظام، به ذهن مردم خطور نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۵۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین با موضوع هم اندیشی سیاسی در خصوص حماسه نهم دی ماه، صبح امروز (چهارشنبه) به همت سازمان های  بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین آموزش و پرورش استان قزوین در سالن جلسات دانشگاه تربیت معلم برگزار گردید.

در این نشست سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف  استان قزوین با اشاره به اهمین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام مباحث و موضوعات اظهار کرد: اگر نیازهای مردم مورد توجه مسئولین قرار گیرد موضوع واگرایی از نظام، به ذهن مردم خطور نخواهد کرد.

وی افزود: مسئولیت در این نظام مقدس یک امانت الهی است، اگر معتقد باشیم که همواره در محضر خداوند هستیم لحظه ای به این امانت خیانت نخواهیم کرد. 

سردار شاهرخی با اشاره به مورد هدف قرار گرفتن ارزش ها و گرایش ها توسط دشمنان تبیین کرد: اگر ارزش هایی مانند شهادت طلبی، ایثار و عدالت به این سمت برود که این امور نسبی هستند و پایه ثابتی ندارند، دیگر روحیه ای برای هویت ملی وجود نخواهد داشت و یکی از پایه های اصلی نظام سست خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف به وصیت نامه امام خمینی(ره) درباره اینکه حضرت امام بارها به موضوع نفوذ تأکید می‌کردند و می‌فرمودند: "نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد"، ادامه داد: اگر این نفوذ تحقق پیدا کند آنوقت فرهنگی در جامعه ابقا میشود که تعهدی به انقلاب و حفظ آرمان های انقلاب نخواهند داشت.

سردار شاهرخی در پایان به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت :9دی روز بصیرت و روز انتخاب راه درست است و حضور گسترده مردم در آن راهپیمایی وحدت و همدلی نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان  کشید و موجب ترس و وحشت در بین انان شد که این مهم با ادامه این راه ادامه خواهد داشت.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها