مسئول بسیج جامعه زنان گفت: امروز ما در حقوق شهروندی نیاز به اقدام و عمل داریم نیاز به منشور نداریم.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۱۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: قانون اساسی ما بسیار کامل در خصوص حقوق همه افراد هم مطلب دارد و هم بسیار جامع است.

وی افزود: ما امروز نیاز به یک منشور و دستورالعمل نداریم ما امروز نیازمند اجرای حقوق مردم هستیم. ما احتیاج داریم بحث بی کاری در کشور حل شود واقعا به حقوق مردم در بحث حقوق های نجومی خدشه وارد شده است امروز ما در حقوق شهروندی نیاز به اقدام و عمل داریم نیاز به منشور نداریم.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: قانون اساسی بسیار کامل مسائل حقوقی و رعایت عدالت و انصاف و همه اینها بین مردم را مطرح کرده است. دولت تدبیر و امید باید در این زمان کوتاه باقی مانده گزارش کار ارائه دهد که برای حقوق شهروندی که ناشی از قانون اساسی است چه کارهایی انجام شده است. اینکه چقدر با حقوق های نجومی برخورد شد و چقدر افراد متخلف جهت محاکمه عادلانه به قوه قضائیه معرفی شدند

اصلانی اظهار داشت: باید از دولت پرسید چقدر رفع بیکاری صورت گرفت و چقدر حقوق مردم رعایت شد؟ آیا این جزء حقوق مردم نبود که درس آزادگی و شجاعت در کتابهای درسی به نسل جوان منتقل شود چرا درس رهبر کوچک حذف شد؟ آیا اینها جزء حقوق شهروندی نیست؟ اینکه حقوق مردم در برجام ضایع شده چگونه می خواهند این حقوق تضییع شده را برگردانند؟ به هر حال برجام خسارتهای زیادی به ما وارد کرد ما تعهداتمان را انجام دادیم اما طرف مقابل با شیطنت برجام را نقض کرد این حق چگونه پس گرفته می شود؟ دولت به جای این راهکارهای تبلیغاتی باید اقدام و عمل در حوزه حقوق شهروندی صورت دهد.

ارسال نظرات