خبرهای داغ:
مانور فرضی امدادرسانی به تصادفات جاده ای در محور حادثه خیز تبریز به ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۱۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، به منظور سنجش توانایی و سرعت عمل نجاتگران و بکارگیری تجهیزات لازم در حوادث جاده ای، مانور فرضی امدادرسانی به تصادفاتجاده ای در محور حادثه خیز تبریز به ارومیه محدوده جزیره اسلامی برگزار شد .

در این مانور با فرض اینکه همزمان دو فقره تصادف رخ داده است نجاتگران و دیگر عوامل امدادی وارد عمل شدند در یکی از خودروهای سواری به علت نشت بنزین، آتش سوزی رخ داده بود که توسط نیروهای آتش نشانی و هلال احمر با استفاده از تجهیزات آتش نشانی از قبیل کپسول و آب، اطفا حریق و سرنشیناننجات داده شدند.

در خودرو دوم که سواری پیکان با چهار سرنشین بود، به علت نبستن کمربند هر چهارسرنشین دچار مصدومیت و جراحت شدید شده بودند که توسط نجاتگران هلال احمر از خودرو رها رسازی و توسط اورژانس اقدامات اولیه را انجام و به مراکز در مانی انتقال داده شدند .

محمد زاده؛ فرماندار اسکو به همراه معاونینامداد نجات، آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان، بخشداری، شهردار و آتش نشانی ایلخچی، رئیس جمعیت هلال احمر، اداره راهداری، اورژانس، راهنمایی و رانندگی اسکو، با حضور در صحنه از نزدیک از روند اجرای مانور بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها