خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

سکوت دولت و مجلس در برابر حقوق‌های نجومی غیرقابل درک است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: ملت شریف ایران همواره در برابر دشمنان همه سختی ها و ناکامی ها از جنگ تا تحریم را تحمل کرده اند، امروز آیا روا است مسئولین که قدرت خود را از همین مردم دارند با دریافت حقوق های میلیونی به این مردم خیانت کنند.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۹۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

ششمین ماه از بر ملا شدن داستان حقوق های نجومی گذشت و هنوز هیچ فردی به قوه قضائیه معرفی نشده است.

مردم صبورانه منتظرند تا حداقل عذرخواهی های دولت مردان را بشنوند ولی از آن هم تا امروز خبری نشده! مردمی که در یک کشور اسلامی زندگی می کنند و انتظار دارند تا حد مقدور عدل علی(ع) در آن جریان داشته باشد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر حجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص حقوق های نجومی اظهار کرد: آغاز حقوق نجومی امسال نبوده است و باید به صورت ریشه ای به دنبال رفع آن، رفع قانون هایی که این اجازه را داده است و در مرحله بعدی برخورد با افرادی که این مبالغ را پرداخته اند و آنان که این حقوق ها را دریافت کرده اند باشیم.

وی ادامه داد: در ایم میان مجلس که حق مطالبه گری دارد دچار سکوت غیر قابل درکی شده است که علاوه بر تاسف، تعجب مردم را نیز به دنبال داشته است، به راستی چه چیز باعث شده که وکلای ملت برای حمایت از حقوق این مردم مظلوم سکوت کرده اند و عکس العملی نشان نمی دهند، حاصل اعتماد مردم به آنان چه بوده است؟

مصطفایی ابراز کرد: در گام ها ابتدایی دیوان محاسبات برخورد هایی را انجام داده است که هنوز کافی نیست، مردم به دنبال یک عمل قاطع از سوی دستگاه قضا هستند.

این مسئول با بیان این موضوع که مردم ما به راستی از بهترین ملل روی زمین هستند توضیح داد: ملت شریف ایران همواره در برابر دشمنان همه سختی ها و ناکامی ها از جنگ تا تحریم را تحمل کرده اند، امروز آیا روا است مسئولین که قدرت خود را از همین مردم دارند با دریافت حقوق های میلیونی به این مردم خیانت کنند.

وی یاد آور شد: امروز که هزینه های زندگی سرسام آور شده، بسیاری از مردم شغل خود را از دست داده اند و وضعیت اقتصادی به راستی نابه سامان است دولت باید هر چه سریع تر به تفکر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران احترام گذاشته  و علاوه بر برکناری این مدیران، اموال بیت المال را بازگرداند  و با دست اندر کاران نیز برخورد جدی نماید.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار