خبرهای داغ:
معاون تربیت‌بدنی سپاه سمنان خبر داد
معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: بیش از 40 سالن ورزشی در استان وجود دارد و حداقل 10 سالن ورزشی دیگر در دست ساخت است.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۹۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد شوقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران به ارائه گزارشی از وضع ورزش بسیج استان پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های تربیت‌بدنی با رویکرد پرداختن به ورزش قهرمانی از ابتدای سال مورد توجه رده‌های ستاد و صف قرار گرفت و در این راستا، از شاخص‌ترین آن‌ها برگزاری مسابقات استانی بسیج، اعزام به مسابقات کشوری بسیج، همایش پیاده‌روی خانوادگی و میزبانی مسابقات کشوری بوده است.

وی افزود: بیش از 90 درصد از بسیجیان استان سمنان در برنامه‌های ورزشی و در قالب رشته‌های ابلاغی شرکت کردند.

معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: بیش از 100 هزار ورزشکار بسیجی در برنامه‌های ورزشی استان از قبیل پیاده‌روی خانوادگی، کوه‌پیمایی، مسابقات ورزشی و... از سطح پایگاه‌ها و نواحی حضور داشته‌اند.

شوقانی در خصوص امکاناتی که تربیت‌بدنی سپاه استان سمنان در اختیار بسیجیان قرار داده است، بیان داشت: ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی برای استفاده بسیجیان و عموم مردم، تهیه سبد کالای ورزشی برای نواحی مقاومت و تهیه سبد کالای ورزشی برای حوزه‌های مقاومت ازجمله این امکانات است.

وی افزود: بیش از 40 سالن ورزشی در کل استان وجود دارد و حداقل 10 سالن ورزشی دیگر در دست اقدام است.

معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: ساخت استخر و سالن‌های تیراندازی از دیگر پروژه‌هایی هستند که در حال پیگیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها