خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد

برگزاری دوره آموزشی ویژه 300نفر از سرگروه های صالحین

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: یک دوره آموزشی، معرفتی، تربیتی و بصیرتی با حضور 300نفر از سرگروه های صالحین به مدت یک روز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۷۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
حجت السلام امیرعلی امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از برگزاری دوره توانمندسازی ویژه سرگروه های صالحین خواهر و برادر خبر داد و اظهارداشت: این دوره به مدت یک روز با حضور150 نفر از سرگروه های صالحین خواهر و 150نفر از سرگروه های صالحین برادر برگزارشد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید برجسته استانی برگزار شده است، گفت: در این دوره تلاش شده از مباحث اقتصاد مقاومتی، اندیشه ولایت و ارتباط و مهارتهای سرگروه آموزش داده شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی مربیان در مسائل تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی دانست و عنوان کرد: ارتقاء سطح بسیجیان خواهر و برادر به خصوص مسائل معرفتی و تربیتی و استفاده از ظرفیت پایگاه ها می باشد.

امیری فرد در ادامه با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت یک روز برگزار شد افزود: این دوره آموزشی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند و دوره خواهران در حوزه علمیه نرجس(س) بیرجند برگزارشد.

وی با بیان اینکه در پایان این دوره اردوی زیارتی، آموزشی و معرفتی تربیتی برای بسیجیان به مدت دو روز و در محل حسینیه بیت المهدی مشهد برگزارشد، افزود: این اردوی شبکه استاد یار باحضور مربیان وسرگروه های صالحین برگزارشد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند هدف از برگزاری این اردو را استفاده از ظرفیت معنوی و زیارت امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع) دانست و عنوان کرد: هم افزایی تربیتی، ایجاد ارتباط قوی ، آشنایی بیشتر سرگروه ها با یکدیگر، استفاده از تجارب یکدیگر، ارتقاء روحیه معنوی ، دانش و مهارت، نشاط و انگیزه از دیگر اهداف این اردوی تربیتی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها