مسئول بسیج دانشجویی البرز؛

جوان مومن انقلابی رویش جدید انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی البرز با اشاره به اینکه جوان مومن انقلابی رویش جدید انقلاب اسلامی است،گفت: جوان مومن انقلابی با پیچیدگی ها و شبهات متفاوتی مواجه است و علی رغم این شبهات در حال حرکت در مسیر انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۵۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول بسیج دانشجویی البرز در گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان که روز سه شنبه در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه جهان در حال حاضر به سمت غربی سازی  و نظام سلطه پیش می رود، اظهار داشت: در حال حاضر با دنیای تردید مواجه هستیم و در رسانه ها حرف های راست یا ناراست منتشر می شود.
 
جوان مومن انقلابی رویش جدید انقلاب اسلامی است 

وی افزود: در دنیای کنونی غرب به دنبال گسترش ارزشهای مورد علاقه خود است و جهان در حال حاضر به سمت غربی سازی  و نظام سلطه پیش می رود.

عسکری خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری نسلی تحت عنوان جوان انقلابی در کشور بروز پیدا کرده است.

وی ادامه داد: جوان انقلابی به دنبال حق یابی بوده و دشمن تلاش داشت ثابت کند که در درون انقلاب اسلامی گسست پیدا شده و به دنبال وانمود کردن این بود که جوانان اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند.

مسئول بسیج دانشجویی البرز اظهار کرد: دشمن در پی این بود که برخی را در داخل به انقلابیون شرمسار تبدیل کند ولی با پیدایش و نمود جوان مومن و انقلابی رسوا شد.

وی در پایان گفت: جوان مومن انقلابی رویش جدید انقلاب اسلامی است و به اعتقاد من جوان مومن انقلابی از نسل اول انقلاب ماجور تر است به دلیل اینکه جوان مومن انقلابی با پیچیدگی ها و شبهات  متفاوتی مواجه است و علی رغم  این شبهات در حال حرکت در مسیر انقلاب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار