مدیر آموزش و پرورش رشتخوار رمز رسیدن به حیات طیبه را توجه به قران، عترت و نماز دانست.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۳۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد قاسم پور  صبح امروز در حاشیه نشست  محفل انس با قرآن در جمع دانش آموزان روستای ملک آباد و اهالی این روستا، گفت: تقارن هفته قرآن، عترت و نماز با ایام میمون و خجسته میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) شکوه و جذابیت برنامه ها را مضاعف نموده و سعی شده است طرح و برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز با حضور دانش آموزان، مربیان و معلمان در مساجد نزدیک به مدارس اجرا شود و زمینه حضور بهتر و بیشتر اقشار عمومی و بخصوص اولیای دانش آموزان فراهم گردد.

محمد قاسم پور هدف اصلی و نهایی آموزش و پرورش را رسیدن به حیات طیبه دانست و رمز رسیدن به آن را توجه به قرآن، عترت و نماز عنوان کرد و یادآور شد: درون مایه همه برنامه و طرح های آموزشی و پرورشی برخواسته از  قرآن و عترت است.

مدیر آموزش و پرورش با تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به تعلیم و تربیت تمام ساحتی متذکر شد و به  اقدامات انجام شده در این خصوص اشاره کرد.

خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار نیز در ادامه این مراسم در جمع دانش آموزان، گفت: مروزه  دین مبین اسلام و آموزه های قرآنی همچون راهنما و نوری بی پایان راگشای پیشرفت است.

عرب افزود: بزرگترین الگوی انسانیت پیامبر اسلام است و رحمت نبوی از بزرگترین نعمات الهی است که خداوند به بشر ارزانی داشته است.

فرماندار شهرستان رشتخوار معلم را به عنوان آموزنده ی دستورات الهی و قرآنی دارای جایگاهی معنوی و والا دانست و رعایت احترام و حرمت به معلم را اسلامی و انسانی عنوان کرد.

وی به انجام رسالت معلمان در تربیت انسانی در دوران مقدس اشاره کرد و رسالت این قشر را در دنیای امروزه نیز مهم تر و خطیرتر خواند.

در این مراسم تعدادی از دانش آموزان به قرائت آیاتی از قرآن پرداختند و از برترین های قرآنی و پرورشی تجلیل گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها