مسئول نمایندگی سپاه دشتی:

حماسه 9 دی متعلق به تمام افراد نظام اسلامی است

بوشهرـ مسئول نمایندگی سپاه دشتی گفت: 9 دی ماه متعلق به تمام افرادی است که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و جغرافیای ایران زندگی می‌کنند و حاصل خون شهداست.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۲۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان دشتی، حجت‌الاسلام ابوذرشاد اظهار داشت: 9 دی ماه در تاریخ کشورمان متعلق به یک حزب و یا جناحی نیست و متعلق به تمام افرادی است که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جغرافیای این کشور زندگی می‌کنند و حاصل خون شهداست.

وی تصریح کرد: از 22 خرداد ماه سال 88 فتنه آغاز شد و تا دی ماه همان سال ادامه داشت و هیچ‌کس خودش را صاحب اصلی این فتنه نمی‌دانست اما زمانی که به عاشورا توهین شد همه ملت ایران فارغ از نگاه سیاسی و حزبی به میدان آمدند.

وی بیان داشت: ماندگاری این حماسه مهم از الطاف الهی بود و این حماسه در وجود تک تک افرادی که در چارچوب نظام مقدس جمهوری پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند وجود دارد.

وی یادآور شد: اگر این حماسه تاریخی به یک جریان و حزب خاص تعلق داشت، قطعا بعد از یکی تا دو سال به فراموشی سپرده می‌شد، اما پاک نشدن آن نیز سری الهی است.

شاد افزود: 9 دی یک واقعه گذشته تاریخی نیست بلکه برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى است، از وقت‌‌‌‌‌شناسى است، از حضور در عرصه‌ مجاهدانه است زیرا این واقعه عبرتی برای تمام فتنه گرانی است که به دنبال ایجاد انقلابی قلابی در میان مردم بوده و هستند

وی در پایان خاطرنشان کرد:نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود انتهای پیام/.

ارسال نظرات