خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در پی نشر کتاب موهن «یاری شیرین، یاری ترش»؛
امروز صهیونیسم بین الملل چون دریافته برای مقابله با اسلام دیگر نمی تواند هم چون گذشته جنگ نظامی به راه بیندازند، با آغاز جریانی شوم در جهت قبح زدایی و توهین به مقدسات دین مبین اسلام به خیال واهی خود تلاش دارد اهداف ضد اسلامی خود را عملی کند.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۱۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

چندی پیش متاسفانه کتابی سخیف به نام «یاری شیرین، یاری تورش» انتشار و در محل نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر ارومیه رونمایی شده است.

این کتاب سخیف زاییده افکار مرتد و کمونیستی نویسنده ای است که سابقه عضویت در گروهک‌های ضد انقلاب(گروهک کمونیستی اکثریت) را دارد و در قالب خاطرات و داستان کوتاه و به زبان آذری در نگارش آن به طور آشکار از بی‌دینی و الحاد خود و پدرش تجلیل کرده و در کنار آن به صراحت از عقاید ضد انقلابی و ضد میهنی‌اش پرده برداشته است .

با توجه به اینکه در کتاب مذکور به عقاید دینی و مذهبی مسلمانان علی الخصوص امت متدین و حزب الهی آذربایجان توهین شده و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به سخره گرفته شده است. اعضای انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی ضمن اعلام انزجارخود از عوامل نشر این کتاب در مرحله‌ نخست خواهان برخورد قاطعانه دستگاه‌های ذیربط با پدیدآورندگان این کتاب موهن بوده و جمع آوری و خمیر کردن این کتاب، و نیز توضیح مسئولان درباره روند صدور مجوز و ممیزی این کتاب و نیز اقدام انقلابی مسئولان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران را خواستار می باشد.

در پایان یادآور می شود اصحاب اهل قلم و با بصیرت آذربایجان با اتکا به رهنمودهای علمای استان و در راس آن حضرت آیت الله مجتهد شبستری(دامت توفیقاته ) هیچ گاه اجازه نخواهد داد فرهنگ انقلابی و اسلامی آذربایجان عرصه جولان نویسندگان مزدور و منافق وطن فروش شود.

والسلام علی من التبع الهدی

سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی
ارسال نظرات