دبیر ستاد حقوق بشر در جلسه شورای قضایی استان هرمزگان گفت: تهاجمات صورت گرفته به قوه قضائیه و نهادهای مهم دیگر مثل سپاه پاسداران همه با یک هدف و از یک اتاق فکر هدایت می شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۰۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، محمدجواد لاریجانی در این نشست که به منظور بررسی مسایل قضایی و بین‌المللی که دادگستری استان هرمزگان با آن روبرو است تشکیل شده بود، گفت: ما به وجود قضات دانشمند و پر تلاش و مجاهدی که در دستگاه قضا داریم افتخار می کنیم و جوسازی‌های دشمنان و معاندین خارجی و داخلی نظام و افراد بی بصیرت، علیه قوه قضائیه هرگز نمی تواند حجم وسیع خدمات دستگاه قضا را زیر سوال ببرد.

معاون امور بین الملل قوه قضائیه در ادامه تاکید کرد:  تهاجمات صورت گرفته به قوه قضائیه و نهادهای مهم دیگر مثل سپاه پاسداران همه با یک هدف و از یک اتاق فکر هدایت می شود.

لاریجانی گفت: دشمنان انقلاب، سپاه پاسداران را که  قوای دفاعی کشور است مورد اتهام های تروریستی قرار می دهند  و تحریم می کنند. همان  ها به شکل دیگری قوه قضائیه را به خاطر پافشاری در اجرای احکام قانونی منبعث از شرع  و مبارزه با فساد، تخریب می کنند.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه طرح مسایل حقوق بشری برای کشورهای غربی یک بهانه بیش نیست ،گفت: آنها  با استفاده از عنوان حقوق بشر امنیت ما را هدف گرفته اند و تحت این نام کشورمان را مورد تحریم و تهاجم قرار داده اند.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان افزود:  بنابراین با عزم جزم و با توکل به خدای متعال در صحنه های داخلی و خارجی از دستاورد های نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد و همه باید برای معرفی چهره تابناک اسلام در بعد نظری و عملی در داخل و خارج تلاش کنیم.

در این جلسه مسائل مختلف قضایی استان هرمزگان  ازجمله مسایل مربوط به دستگیری دزدان دریایی، قاچاق کالا ، واردات و صادرات و موضوعات دیگری  که یکی از طرف های شاکی یا متشاکی آن خارجی هستند به صورت ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات