خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

سیاست و تفکر انقلابی، رویکردی که دشمن درپی نابودی آن است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: دشمنان به دنبال این هستند که جهت گیری سیاسی را در ایران تغییر دهند و تفکر ها را به شکلی در آورند که همسو با خواسته های آنان باشد.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۹۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در جلسه ای که در قرارگاه امام حسین (ع)برگزار شده بود اظهار کرد:  دشمنان امروز با دو هدف آشکار و پنهان در حال ضربه زدن به کشور ما هستند.

وی ادامه داد: یکی از این اهداف اشکار مسائل هسته ای و جلوگیری از به قدرت رسیدن ایران در این موضوع است، هدف دوم که از اهداف پنهان دشمن نیز محسوب می شود حمایت از دشمنان داخلی  و از نکات دیگر تلاش برای  نفوذ در انتخابات است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تبیین کرد: امروز همه دنیا می دانند که ایران حرف اول را در صلح جهانی می زند و با برجام مشخص شد که ایران به دنبال سیاست انقلابی و تفکر اسلامی در دنیا است و هیچ وقت به اهداف شوم دشمنان خود اعتماد نکرده و نخواهد کرد و این را دشمنان می دانند که ایران در همه میدان ها پشتیبان انقلابیون با تفکر اسلامی است و این موضوع برای دشمنان  داخلی و خارجی خوشایند نیست .

حیدری تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند که جهت گیری سیاسی را در ایران تغییر دهند و تفکر ها را به شکلی در آورند که همسو با خواسته های آنان باشد.

وی اضافه کرد: یکی از این جهت گیری ها سیاست فرهنگی است، موضوعی که رهبر معظم انقلاب در این خصوص توصیه داشته اند و  بارها فرموده اند که نگزارید تفکر انقلابی کمرنگ شود، که دشمن به دنبال این اهداف است و برای دست یابی به سیاست خود چیزی کم نخواهد گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در بخش پایانی گفت: رسیدگی به موضوع فرهنگ، صرف هزینه و زمان در این موضوع برای رسیدن به هدف هایی ه همان جامعه اسلامی در سطح مطلوب خواهد بود بسیار حائز اهمیت است.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها