خبرهای داغ:
سید امیر حسینی
گلزار شهدا درب امامزاده در همجواری امامزاده گان حمیده و رشیده خاتون می باشد که در مساحت ۳۰۰ متر مربع زیر بنا، مساحت پیاده رو سازی ۲۵۰ متر با حضور خانواده های شهدا و مسئولین شهرستان و استان مورد بهره برداری قرار گرفت
کد خبر: ۸۷۹۵۴۸۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه،عصر روز سه شنبه۳۰آذر ماه بهره برداری از پروژه ی ساماندهی و بهسازی گلزار شهدای درب امامزاده درچه شهر شاهد نمونه کشور انجام شد.

موقعیت مکانی گلزار شهدا درب امامزاده در همجواری امامزاده گان حمیده و رشیده خاتون می باشد که در مساحت۳۰۰متر مربع زیر بنا، مساحت پیاده رو سازی۲۵۰متر و اعتباری بالغ بر۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۶ریال مسقف سازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس شورای شهر درچه در این افتتاحیه این مکان گفت:یکی از گلزار شهدایی که بدون تخریب بازسازی و احداث شد گلزار درب امامزاده بود و با همکاری بنیاد شهید، شهرداری درچه و با نظارت و طراحی ویژه مهندسین بنیاد شهید استان اصفهان، همکاری خانواده شهدا و مردم انجام شد.

اکبر جزینی در ادامه گفت: حسن انجام این پروژه نظارت کامل و مشارکت خانواده شهدا بر روی طراحی، نوع سنگ و نوع تصاویر شهدا بود که رضایت آنها حاصل شد و گلزار بسیار خوب و زیبایی بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جزینی در پاسخ خبر نگار بسیج در مورد گلزار شهدای اسلام آباد درچه گفت: در گلزار شهدای اسلام آباد شهر درچه هیات امناء تصمیم گیری می کندو بحث نظارت بنیاد شهید وجود ندارد پس بنابر این بنیاد شهید و شهرداری نمی تواند اقدامی انجام دهد و اگر درخواستی دریافت گردد شهرداری و بنیاد شهید آمادگی کامل دارند تا با طراحی ویژه اقدامات لازم جهتبهسازی گلزار شهدا را انجام دهد.

محمد رضا اسحاقیان نماینده خانواده شهدا در طرح بهسازی و بازسازی گلزار شهدا درب امامزاده شهر درچه گفت: تکمیل این پروژه یک سال و نیم زمان نیاز داشت و با تعامل با خانواده ها راه دسترسی ایجاد شد و جزء افتخارات شهر محصوب می شود.

شهر درچه به عنوان شهر شاهد نمونه کشوردارای۶گلزار شهدا می باشد که در جهت حفظ تکریم و تعظیم خانواده معزز شهدا و در راستای تامین فضای فرهنگی مذهبی و تکریم یاد و نام شهدا توسط مسئولین شهر ،شهرستان و استان اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها