نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هر گونه تبلیغ مظاهر به تعبیر ما کفر و غربی که نقش در تغییر سبک زندگی دینی و اسلامی ما داشته باشد خلاف ارزش های دینی ما است.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۴۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

احمد سالک کاشانی نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: هر گونه تبلیغ مظاهر به تعبیر ما کفر و غربی که نقش در تغییر سبک زندگی دینی و اسلامی ما داشته باشد خلاف ارزش های دینی ما است.

وی افزود: این تبلیغات خلاف برنامه هایی است که جمهوری اسلامی در سراسر دنیا به عنوان یک الگو مطرح می کند. این نکته اصلی ما است ما آنچه را که باید از رسانه ملی که به شکل یک دانشگاه است معرفی کنیم این است که مبلغ ارزش های دینی در قالب سبک زندگی اسلامی باشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر تبلیغاتی بر خلاف این باشد چنین تبلیغاتی مورد توجه ما نیست و باید بگوییم که مردود است. ولی یک مشکلی صدا و سیما دارد که آن باید حل شود و آن عبارت از این است که بخشی از درآمد را طبق برنامه و بودجه دولت خودش باید تهیه کند، یکی از کانال هایی که برای صدا و سیما درآمد دارد تبلیغات تجاری است این اشکال باید برطرف شود تا میزان اینگونه مسائل در سطح رسانه ما کم شود ولی این بدان معنی نیست که آنچه ضد ارزش است در صدا و سیما و تلویزیون مطرح شود.


ارسال نظرات