رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

رسانه‌ها نقش قابل توجهی در معادلات سیاسی دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه رسانه‌ها نقش قابل توجهی در معادلات سیاسی دارند گفت: رسانه ها عامل تحول، بیداری، دگرگونی در ساختار اجتماعی و سیاسی بسیاری از کشورها هستند.
کد خبر: ۸۷۹۵۳۳۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری در دیدار اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن سی و هشتیمن سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: اهمیت مراسم دهه فجر بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر یکی از مهمترین برنامه های نظام اسلامی تصریح کرد: ایام دهه فجر آنقدر برای مردم شیرینی دارد که رهبر در تعبیری از این ایام به عنوان عید یاد می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش قابل توجهی در معادلات سیاسی دارند گفت: رسانه ها عامل تحول، بیداری، دگرگونی در ساختار اجتماعی و سیاسی بسیاری از کشورها هستند.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه درخصوص شهدای انقلاب کم کاری شده است، گفت: گیلان ۶۳ شهید انقلاب دارد که هنوز چهره آنان برای مردم معرفی نشده است و لذا غربت ویژه ای دارند.

وی مساجد را محل افشاگری علیه رژیم، توزیع اعلامیه ها، شناخت انقلابیون و تربیت مبارزان دانست و اضافه کرد: مساجد و منابر با بهره گیری از مبلغان دینی حلقه واسط بین مردم و رهبر کبیر انقلاب بودند.

حجت الاسلام اشجری در پایان راه اندازی تورهای شهرستانی و ارتباط مستقیم با مسئولان ستادها و مدیران دستگاه های اجرایی و اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر را یکی از اقدامات مثبت کمیته طی سال های گذشته عنوان کرد.

ارسال نظرات