پیکر حجت الاسلام مظفری در املش تشییع شد

پیکر عالم ربانی و مجاهد نستوه حجت الاسلام حاج حسن مظفری مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در املش تشییع شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۲۷۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، پیکر عالم ربانی و مجاهد نستوه حجت الاسلام حاج حسن مظفری مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در قطعه ایثارگران گلزار شهدای املش به خاک سپرده شد.

این عالم برجسته متولد 1321 و از مبارزان انقلابی دهه ی چهل قبل از پیروزی انقلاب که بارها طعم تلخ دستگیری و آزار و اذیت همراه با شکنجه مأموران رژیم طاغوت را چشیده و تا پای مرگ مقاومت و ایستادگی کرده بود؛ روز گذشته براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و امروز پس از نماز میت در مصلای امام خمینی(ره) املش تا گلزار شهدای این شهر بر روی دستان شهروندان املشی تشییع و در قطعه ی ایثارگران گلزار شهدای املش به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع جنازه این عالم ربانی علاوه بر شهروندان املشی و مسئولان محلی، عده ای از مسئولان استانی و ائمه جمعه شهرهای مجاور هم حضور داشتند.

توزیع اعلامیه های امام خمینی(ره) در قم، ترویج مکرر مرجعیت امام خمینی(ره) و سخنرانی های افشاگرانه علیه رژیم ستمشاهی در املش و رودسر و همچنین تحصن در دانشگاه تهران به همراه چهل نفر از سران طراز اول انقلاب از جمله دلایل دستگیری و زندانی شدن وی توسط مأموران رژیم طاغوت در قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار