فرماندار گچساران گفت: مسؤولان در زمینه خدمت‌رسانی به افراد کم‌توان و بی‌بضاعت تلاش مضاعفی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۹۵۰۹۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست تهیه سند کاهش فقر در شهرستان گچساران با حضور رؤسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه برای ارائه خدمات و توانمندسازی قشر ضعیف و کم‌توان جامعه با همکاری ادارات شهرستان اجرایی خواهد شد.

فرماندار گچساران افزود: در این سند وظایف دستگاه‌های اجرایی به طور مشخص عنوان شده است که مسؤولان باید تلاشی مضاعف در زمینه خدمت‌رساندن به افراد کم‌توان و بی‌بضاعت داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر این مطلب که مشکل فقر از مسائل بزرگ و ریشه‌دار در حیات بشری است و این موضوع مختص کشورهای جهان سوم یا استان و شهرستان خاصی نیست، خاطرنشان کرد: ارتقاء و حفظ کرامت انسانی نیازمندان در همه مناطق و تدوین نظام جامع خدمات‌رسانی به محرومان و افراد نیازمند توسط دستگاه‌های اجرایی از اهداف مهم این سند است.

فرماندار گچساران با اشاره به این مطلب که فقر یکی از عوامل به وجود آورنده آسیب‌های اجتماعی است، عنوان کرد: با کاهش فقر آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر شده و کاهش آسیب‌های اجتماعی به نوبه خود به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی منتهی می‌شود.

رحیمی در ادامه به فعالیت‌های گوناگون دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید خدمات نسبتاً خوبی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهرستان گچساران ارائه کرده است که انتظار می‌رود روابط عمومی ادارات این خدمات را به آگاهی مردم برسانند.

وی با بیان اینکه دولت را مجموعه ما مدیران و مسؤولان تشکیل داده و باید با عملکرد مناسب خود رضایتمندی مردم را فراهم کنند، اذعان کرد: برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در این بخش همکاری و تعامل بخشی بین دستگاه‌های مربوطه بسیار تأثیرگذار است.

ارسال نظرات