انتقاد دانشجویان کهگیلویه و بویراحمداز تاجگردون

آقای تاجگردون!آیا باید بار دیگر شاهد آن روح تمام خواهانه مجموعه دفتر جنابعالی به صورت علنی باشیم؟؟آیا این اقدامی اخلاقی و انسانی است که جمع فرهیخته دانشجویی و دانشگاهی را نادیده انگاشته و با نگاه سیاسی، آن را رقیب خود به حساب آورند؟؟
کد خبر: ۸۷۹۵۰۹۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
جمعی از دانشجویان کانون فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای که در اختیار این پایگاه خبری قرار داده شد از عملکرد تاجگردون و دفتر وی انتقاد کردند.

برادر ارجمند جناب آقای تاجگردون

نماینده محترم مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم،

احتراما، به استحضار می رساند، چند صباحی، جمعی از دانشجویان فرهیخته استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال فرصتی مناسب بودند تا در هفته وحدت به مناسبت میلاد پیامبر رحمت (ص) و سبط مکرمش امام صادق (ع) و تقارن آن با آئین باستانی شب چله نشست دور همی داشته باشند. فرا رسیدن این ایام موجب شد تا جمع دانشجویی استان، فرصت را مغتنم شمرده و با گرد هم آوردن قشر فرهیخته دانشجویان استان زیر بیرق اهل بیت (ع)، به منظور بررسی و کنکاش مسائل و مشکلات استان ک.ب در فضایی همدلانه و خیرخواهانه، برنامه جشنی با عنوان "همایش هفته وحدت"برگزار نماید.

لیکن در گرماگرم تلاش های جمع فرهیخته دانشجویان استان برای برگزاری همایش مزبور، افرادی که مدعی ابلاغ پیام و دستور از سوی جنابعالی بودند، طی تماس تلفنی اظهار داشتند که این برنامه به صورت مشترک با دفتر جنابعالی برگزار گردد. لذا کانون فرهیختگان با حسن نیت و مثبت اندیشی و با هدف ایجاد وحدت و انسجام هرچه بیشتر میان دانشجویان هم استانی مقیم تهران، پیشنهاد دفتر جنابعالی را پذیرفت و به منظور هماهنگی بهتر، دبیر اجرایی نشست وحدت کانون فرهیختگان جلسه ای با حضور عوامل مجموعه دفتر جنابعالی صورت دادند که ماحصل آن، برگزاری همایش با ادغام دو موضوع هفته وحدت و شب چله بود. لیکن با کمال تعجب و آزردگی خاطر جمع دانشجویان، سه روز پیش از برگزاری همایش(شنبه مورخ ۹۵/۹/۲۷ ساعت۲۲)، عوامل مجموعه دفتر جنابعالی تصمیم به حذف صبغه دینی و ارزشی نشست گرفته و ضمن تاکید صرف بر جنبه تاریخی و باستانی موضوع(که در تبلیغات مبرهن و روشن است)، با نواختن ساز جدایی و تمام خواهی، به صورت یک جانبه و بلامنازع خواستار برگزاری همایش توسط دفتر حضرتعالی شدند که صراحتا با این اقدامات به پیمان خود وفا نگردید، همانگونه که در قرآن کریم آمده است، الَّذِینَ یُوفُونَ بِعَهْدِ اللّهِ وَ لاَ یِنقُضُونَ الْمِیثَاقَ. (رعد80)، (خردمندان) همانا که به پیمان خدا وفادارند و عهد او را نمی شکنند.

آیا باید بار دیگر شاهد آن روح تمام خواهانه مجموعه دفتر جنابعالی به صورت علنی باشیم؟؟آیا این اقدامی اخلاقی و انسانی است که جمع فرهیخته دانشجویی و دانشگاهی را نادیده انگاشته و با نگاه سیاسی، آن را رقیب خود به حساب آورند؟؟ لذا انتظار است تذکر دهید در برنامه ای که خود ترتیب داده اند بصورت غیر حرفه ای در تبلیغات شما رو مهمان ویژه دانشجویان قلمداد نکنند!

جناب آقای تاجگردون، اهداف و گرایش های سیاسی مجموعه دفتر جنابعالی برای قشر فهیم و اندیشمند دانشجویی اظهر من الشمس بوده و این واقعیت تلخ را که با سیاست ها و اقدامات مجموعه حضرتعالی به طور ناخواسته و به صورت یک ابزار سیاسی، وارد بازی های هدفمند و طراحی شده می شوند، به روشنی در می یابد و به آن واکنش نشان می دهند.

کانون فرهیختگان استان در مسیر وحدت و انسجام دانشجویان هم استانی با هدف دانش افزایی و مهارت افزایی شکل گرفت و با فعالیت در قالب کارگروه های تخصصی، فارغ از هرگونه گرایش های سیاسی، تداوم حیات یافت. تا کنون این کانون و فعالیت سه ساله آن مورد استقبال حضرت آیت-الله ملک حسینی و همچنین شخصیت های ملی و استانی قرار گرفته است که تمامی این عنایات و حمایت ها مهر تایید و صحه گذاری است بر فعالیت های این گروه فرهیخته ایرانی و اسلامی.

در پایان به جهت حفظ وحدت در بین دانشجویان عزیز کانون فرهیختگان و دانشجویان برنامه همزمان را ازحیث انتفاء خارج نموده و به یاری حضرت حق مقدمات نهمین نشست هم اندیشی دانشجویی در آینده را با همکاری و حضور حداکثری فرهیختگان و دانشجویان فراهم خواهد نمود
"وَ قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا"
"و بگو پروردگارا مرا [در هر کارى] به طرز درست داخل کن و به طرز درست‏ خارج ساز و از جانب خود براى من تسلطى یارى‏ بخش قرار ده"

جمعی از دانشجویان کانون فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار