خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

9 دی یادواره شهدای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز 9 دی روز «بصیرت و میثاق با ولایت»، یادواره شهدای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۰۰۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم 9 دی با حضور سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، امام جمعه شهرستان، مسئولین ادارات، و رؤسای بسیج ادارات شهرستان در سالن جلسات سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و 850 شهید شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت سالروز 9 دی روز «بصیرت و میثاق با ولایت»، یادواره شهدای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی ابراز داشت: این یادواره 9 دی ماه سال جاری در مصلی و با سخنرانی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار می‌شود .

وی با اشاره به پیش‌بینی حضور بیش از 3 هزار نفر در این مراسم معنوی گفت: از دیگر برنامه‌هایی که با همکاری‌های مسئولین ادارات شهرستان انجام خواهد شد می توان به فضاسازی و نصب پلاکارد در ادارات و سطح شهرستان اشاره کرد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: تمام مسئولین به ویژه شوراها وشهرداری‌های سطح شهرستان در این راستا همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار