کارآفرینان همواره به‌عنوان عامل تغییرات در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند، امروزه توجه به مقوله کارآفرینی امری ضروری و بنیادی است.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۶۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: کارآفرینی فرآیندی است که کارآفرین ضمن شناسایی فرصت‌ها، ارزش جدیدی را در حوزه‌های مختلف به وجود می‌آورد.

غریوی با اشاره به اینکه کارآفرینان نقش مهمی در توسعه جوامع دارند، اظهار کرد: ماهیت فرادستگاهی و فرابخشی ایجاب می‌کند که حمایت‌های لازم از مقوله کارآفرینی به عمل آید، لذا ترویج فرهنگ کارآفرینی، یکی از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی بوده و تحقق این امر می‌تواند کارآفرینان را به‌عنوان الگوهای برتر به جامعه معرفی کند.

وی تصریح کرد: تشویق حامیان کارآفرینی به سرمایه‌گذاری در اجرای برنامه‌های کارآفرینی، حمایت از کارآفرینان برای ایجاد کسب و کار جدید و تقویت کارآفرینی در نظام کسب و کار کشور از جمله اهداف این جشنواره بوده است،.

گفتنی است، در پایان این جشنواره، داوود سقایی از شرکت صانع روی، محمود ضرابی از شرکت پوشاک نانومهیار، مجتبی بریری از شرکت کیان‌گرم نان، احسان اعرابی از شرکت تعاونی دانش‌بنیان بهینه‌پویان، اصغر نیتی از گروه نرم‌افزاری آداک و سیدکمال جعفری از شرکت تعاونی سپنتا زیتون طارم به‌عنوان شش کارآفرین برتر استانی در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات