فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج گفت: صاحب اصلی حماسه عظیم 9 دی‌ماه مردم هستند و مربوط به هیچ گروه و جناح خاصی نیست و از مسئولان انتظار هست که این حماسه همچنان پایدار بماند.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۳۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدعیسی رحیم‌زاده در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه شهرستان سنندج اظهار داشت: فتنه سال 88 حمله به ارزش‌ها، حمله به بنیادهای دینی و خیمه‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان بود.
 
وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی در هر دهه‌ای با یک فتنه رو‌به‌رو بوده است، گفت: فتنه دهه 60 توسط منافقین در داخل کشور صورت گرفت و فتنه سال 88 سخت‌ترین فتنه بود که توسط برخی خواص صورت گرفت.
 
وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آن استکبار جهانی بعد از انتخابات 88 با همکاری برخی عوامل داخلی بی‌بصیرت و منافع طلب هجمه سختی را بر پیکر نظام وارد کردند که اگر به واسطه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور در عرصه مردم نبود مشکلات جدی را برای ملت پیش می‌آورد. 
 
فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: صاحب اصلی حماسه عظیم 9 دی‌ماه مردم هستند و مربوط به هیچ گروه و جناح خاصی نیست و از بعضی خواص بی‌بصیرت و عواملی که به هر دلیلی به دنبال منفعت طلبی بودند گول خوردند و در زمین دشمن‌ بازی کردند.
 
وی افزود: این انتظار از مسوولان میرود که تمام توان خود را برای زنده‌نگهداشتن این یوم‌الله ملی به کار بندند و برای نسل‌های آینده باقی بماند.
 
رحیم زاده اظهار کرد: در مسیر قطار انقلاب نسل‌های آینده باید بدانند که چه فتنه‌هایی بوجود آمده و چه قدر با هوشیاری مردم انقلابی این فتنه‌ها از نطفه خنثی شده است. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه گفت: مراسم 9 دی ماه امسال در سالن آزادی شهر سنندج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
 
ارسال نظرات