سرمای شدید و احتمال افزایش مصرف خانگی سوخت گاز مسئولین شرکت گاز مازندران را بر آن داشت تا با تدبیر دولت گاز ایستگاههایCNG استان را قطع کنند که قطعی گاز این جایگاهها امروز وارد دومین روز خود شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۱۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، برودت، سرمای شدید و افت دمای هوا در طی چند روز اخیر در استان مازندران افزایش مصرف گاز را در پی داشته که برای مدیریت در مصرف سوخت و به‌منظور جلوگیری از احتمال قطعی و افت فشار گاز بخش خانگی، گاز جایگاه‌های CNG قطع شد.

یکی از رانندگان تاکسی در ساری با انتقاد از قطع گاز جایگاه‌های CNG گفت: برای دریافت سوخت تاکسی‌ام به جایگاه‌های CNG مراجعه کردم که با قطعی گاز در تمامی جایگاه‌های ساری مواجه شدم.

 این موضوع در شرایطی در مازندران اتفاق افتاده که ترکمنستان شریک تجاری و گازی ایران برای چندمین بار طی سالهای نه چندان دور، به هنگام نیاز گازی کشورمان، فلکه لوله های گازی خود را بسته نگه می دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به وابستگی گاز مازندران به ترکمنستان که قابل اعتماد نیست اشاره کرد و از بهانه‌های مختلف این کشور برای افزایش قیمت گاز در زمان سرما خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها