زمان برگزاری همایش ملی نیما 16دیماه در دانشگاه آزاد واحد نور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در این همایش علاوه بر قرائت مقالات برگزیده، موسیقی بومی با اشعار تبری نیما یوشیج نیز توسط هنرمندان نامی مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۷۷۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احد جاودانی اظهار داشت: با اتمام داوری آثار رسیده به دبیرخانه این همایش، 10 مقاله توسط هیئت علمی که متشکل از استادان دانشگاه و پژوهشگران مطرح ادبیات تبری بوده، برای قرائت در همایش به همراه 4 مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات برگزیده شدند.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: این همایش برای نخستین بار  به دفتر "روجا " مجموعه اشعار تبری نیما یوشیج می‌پردازد و از این لحاظ بی‌نظیر است و انگیزه‌ای را در نیماشناسان و پژوهشگران زبان و ادبیات تبری برانگیخته که به این بخش از اندیشه‌های وی بپردازند.

جاودانی، زمان برگزاری این همایش را 16دیماه در دانشگاه آزاد واحد نور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد و افزود: در این همایش علاوه بر قرائت مقالات برگزیده، موسیقی بومی با اشعار تبری نیما نیز توسط هنرمندان نامی مازندران اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها