خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه گلپایگان:

نگاه انقلابی با تبیین و شفاف سازی تقویت شود

حجت الاسلام مردانی تشریح کرد: نگاه انقلابی برای حرکت در مسیر مستقیم انقلاب لازم است و با تقویت هویت اصلی آن که همان رابطه با خداست می توان مسیر انقلاب را محکم تر و به صورت پیوسته پیمود.
کد خبر: ۸۷۹۴۷۲۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: نگاه انقلابی با تبیین و شفاف سازی تقویت شود.

حجت الاسلام مردانی به تبیین نگاه انقلابی گری پرداخت و با اشاره به تلاش دشمن برای قرار دادن ایران در شرایط جنگ احزاب بیان کرد: دشمن درصدد تغییر باور، رفتارو عملکرد انقلابی ها با برنامه ای در چند دهه است و با این وجود، کشور اسلامی ایران در شرایط پیروزی بدر، حنین و خندق قرار دارد.
وی ادامه داد: در جبهه انقلاب اسلامی دو نگاه انقلابی و غیر انقلابی وجود دارد که ضمن تقویت نگاه انقلابی به مسائل، از شدت مواضع غیر انقلابی با روشنگری کم کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در توصیف شخص با نگاه غیر انقلابی عنوان کرد: برخی افراد مومن و متعد به اسلام و انقلاب هستند اما نگاه و موضع گیری غیر انقلابی دارند.

حجت الاسلام مردانی با بیان تفاوت میان ضد انقلاب و یک شخص با نگاه غیر انقلابی عنوان کرد: با تقویت نگاه انقلابی به وسیله تبیین و شفاف سازی می توان دشمن را از یارگیری در میان کسانی که نگاه غیر انقلابی دارند نا امید و فضای جامعه را انقلابی کرد.
وی افزود: دشمن در برنامه ها و فتنه های شکل گرفته در کشور، 70درصد از ظرفیت بیرونی و 30 درصد از ظرفیت داخلی کشور بهره گرفته شده است و این یارگیری از میان افرادی با نگاه غیر انقلابی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان تغییر تاکتیک دشمن را در مقابل انقلاب ها یاد آور شد: اگر استکبار تا پیش از این خود مستقیم وارد می شد و کودتای 28 مرداد راه می انداخت و ژنرال هایزر را به ایران می فرستاد اما اکنون هم میدان و هم میدان داران را تغییر داده و از افرادی درون خود انقلابی ها برای تغییر انقلاب بهره می برد.
حجت الاسلام مردانی به سرنگونی مُرسی در مصر اشاره و خاطر نشان کرد: اخوانی ها 83سال سابقه تفکر انقلابی و مبارزه با اشغالگری داشتند ولی با تغییر بازیکنان توسط غرب به وسیله نفوذ و یارگیری از میان انقلابیون مصر ،مرسی سرنگون و فرعون مصر آزاد شد.
ویمهم ترین راهبرد در فضای انقلابی را ماندگاری انقلاب و حرکت انقلابی گر جامعه اسلامی ذکر و تشریح کرد: نگاه انقلابی برای حرکت در مسیر مستقیم انقلابی لازم است و با تقویت هویت اصلی انقلاب که همان رابطه با خداست می توان مسیر انقلاب را محکم تر و به صورت پیوسته پیمود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان حساسیتی که باید در مقابل هجوم دشمن در کم کردن بنیه اعتقادی و فرهنگی و دینی وجود داشته باشد، را کمرنگ خواند.
حجت الاسلام و المسلمین مردانی نگاه انقلابی در زمینه اقتصادی را استفاده ازظرفیت انسانی، تقویت تولید داخلی، فتح بازار های جهانی، داشتن اقتصادی پویا و فعال توصیف کرد.
وی درباره نگاه انقلابی در زمینه مبارزه با فساد و رفع تبعیض گفت: انضباط اقتصادی مقدمه مقابله با فساد است، نظام خدمت رسانی و محرومیت زدایی در هر جایی که شناسایی می شود باید شکل بگیرد و تشکیل گروه های جهادی هم برای همین است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان ادامه داد: اعتقاد به عدالت پس از توسعه، کاهش نیروهای مسلح و التماس امنیت از دیگر کشورها نیز به نوعی نگاه غیر انقلابی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار