محمدزاده با اشاره به اینکه مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد گفت: مازندران سومین استان پر تردد کشور در سال 95 محسوب می‌شود
کد خبر: ۸۷۹۴۶۸۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه شرایطی را مهیا تا بتوانیم با هم افزایی فعالیت خوبی را در جاده‌های استان مازندران فراهم کنیم، تصریح کرد: وجود مواهب متعدد الهی در این استان و سه بندر ساحلی شرایطی را برای حمل و نقل جاده ای و جابه جایی کالا امتیاز خاص و شرایط ویژه ای به آن بخشیده است.
 
احمد آفرین محمدزاده در مراسم گرامی‌داشت هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری در مجتمع میزبان بابلسر اظهار داشت: این روزها یادآور خاطرات شهدای گرانقدری است که با مجاهدت و از خودگذشتگی خود شرایط مناسبی را برای گردهمایی راهداران در این هفته فراهم کردند.

وی افزود: بخش راهداری براساس مصوبه شورای عالی اداری و دستور وزارت از بخش اداره کل راه و شهرسازی جدا شده و با تمام امکانات و نیروی انسانی به سازمان و اداره کل حمل و نقل و راهداری استان انتقال پیدا کرده است.

محمدزاده با اشاره به اینکه مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد گفت: مازندران سومین استان پر تردد کشور در سال 95 محسوب می‌شود.

وی افزود: حدود 3 هزار و 700 کیلومتر از راه‌های ما در مسیر کوه‌ها و گردنه‌های صعب العبور قرار دارد و حدود 7 هزار و 800 کیلومتر از راه‌های این استان راه روستایی بوده و تمام تلاش ما تسهیل بخشیدن در حمل و نقل جاده ای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به برف اخیر در مازندران گفت: 33 اکیپ راهداری، 22 راهدارخانه و 250 دستگاه ماشین آلات راهداری استان فعالیت دارند.

محمدزاده با قدردانی از راهداران و مجموعه حمل و نقل جاده ای مازندران، خاطرنشان کرد: راهداران مازندران همواره با بهره‌گیری از تجارب و امکانات مناسب آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه حدود 122 شرکت در حمل و نقل کالا در این استان فعالیت دارند، گفت: حدود 5 میلیون نفر در طول سال با استفاده از حمل و نقل جاده ای مازندران به اقصی نقاط کشور عزیمت می‌کنند.

محمدزاده تصریح کرد: توجه به مسائل آی تی اس، دوربین‌های ثبت تخلف، سیستم توزین در حال حرکت شرایط خوبی را در جهت حمل و نقل روان جاده  در مازندران ایجاد کرده است

وی خاطرنشان کرد: مازندران در جایگاه سوم کاهش تلفات و کشته‌های جاده ای کشور قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها