خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین اذعان کرد: آزادسازی حلب سبب تحولی عظیم در روند ادامه جنگ با تروریست دارد و سبب پیروزی نهایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۶۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

حجت الاسلام علی عباسی مدیریت حوزه‌های علمیه استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص آزادسازی حلب و اهمیت این پیروزی اظهار کرد: در هر منطقه جنگی چه در داخل مرزها و چه در خارج از مرزها برخی مناطق دارای اهمیت ویژه اقتصادی و سیاسی است.

وی اضافه کرد: بعد از دمشق، حلب مهم‌ترین استان سوریه است و از موقعیت استراتژیک برخوردار است که آزادسازی آن همچون یافتن کد اصلی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون که حلب آزاد شده با تفتیش سنگرها و یافتن تعداد بسیاری تجهیزات نظامی در آن بیشتر می‌توان به اهمیت نظامی این شهر برای نیروهای دشمن پی برد چرا که تروریست ها با سلاح های به روز در این شهر حضور داشته اند.

مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین آزادسازی حلب را همچون آزادسازی خرمشهر تاثیرگذار دانسته و تشریح کرد: آزادسازی حلب سبب تحولی عظیم در روند ادامه جنگ با تروریست دارد، دل جبهه مقاومت را امیدوار کرده است و امیدواریم که سبب پیروزی نهایی باشد.

عباسی با اشاره به نقش رزمندگان مدافع حرم در این پیروزی تبیین کرد: رزمندگان مدافع حرم نقش بسیار مهمی را در آزادسازی حلب و هم‌چنین رسیدن به پیروزی نهایی بر عهده دارند، آنان که برای دفاع از ارزش های اسلام عزیز در خارج از مرزها جان فشانی می کنند و وضایف ویژه ای را به عهده می گیرد مطمئنا تاثیر به سزایی در این پروسه داشته اند.

وی مطرح کرد: دفاع از حرم مقدس حضرت زینب(س) که دفاع از عزت، شرف و اعتقادات همه شیعیان و مسلمانان است از فواید اصلی لزوم حضور رزمندگان مدافع حرم در این جنگ است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمک مستشاری فرماندهان زبردست و رزمندگان مدافع حرم ایرانی در روند پیروزی و آزادسازی سوریه بسیار تاثیرگذار و غیرقابل‌انکار است.

مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین در خاتمه متذکر شد: وجود فرمانده‌های ایرانی و استفاده از تجربه‌های مفید آن‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم و سبب دلگرمی و پشتیبانی ارتش و مردم سوری می‌شود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها