خبرهای داغ:
جریان های معاند رسانه ای در هجمه به ارزش های انقلاب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی خوزستان، مهدی طرفی؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره غوغاسالاری رسانه های دروغگو و نقش رسانه در دروغ پراکنی در جامعه اظهار داشت: برخی رسانه ها در جامعه به جای بیان حقیقت که رسالت بنیادین یک رسانه است در راستای جریان های فکری خاص خود دروغ پردازی می کنند.
کد خبر: ۸۷۹۴۵۵۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
وی افزود: این رسانه های جاعل با خلط واقعیات با کذبیات و تصدیق این مسئله از سوی جریان های مریض دنبال مهندسی افکار عمومی هستند که بتوانند جامعه عمومی را به آن نتیجه مطلوب خود سوق دهند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: مثلا در جریان موارد نسبت داده شده به قوه قضاییه و شخص آقای آیت الله آملی لاریجانی ابتدا خبر به دروغ در رسانه های وابسته به جریان خاص که اکثرا از خارج از کشور اداره می شوند منتشر شد و سپس بر اثر بازوهای داخلی آن اپوزیسیون ها منتشر شد که این پازل دشمن با نقش آفرینی ویژه جناب صادقی تکمیل شد که در نهایت مشخص است که همه اینها کذب محض بوده است.


طرفی بیان داشت: جریان های معاند رسانه ای در هجمه به ارزش های انقلاب به هیچ قید شرعی و اخلاقی و انسانی پایبند نیستند و تخریب نظام به هر شکلی مهمترین رسالت این رسانه ها است.


وی در ادامه به انتشار کلیپ دروغین یک عده معاند در فضای مجازی علیه دانشگاه و علیه تشکل انقلابی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اشاره کرد و گفت: این رسانه های شکست خورده ازهیچ بد اخلاقی ابا ندارند و می بینیم فیلم پنج سال پیش را مجدد باز نشر کرده و آن را به بسیج دانشجویی نسبت می دهند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید کرد: این دروغ انقدر ناشیانه و افتضاح است که خود رسانه جاعل بعد از مدتی سریع حذف می کند که هر چند این برای انقلابیون تازگی نداشته و تمامی هم ندارد و  قطعاً خللی هم در اراده پولادین بسیج در پایبندی به اصول اخلاقی و انسانی وارد نمی کند.


وی اظهار داشت: این گونه اقدامات و ذوق زدگی رسانه های لیبرال نشان از عصبانیت آنها از جریان انقلابی در دانشگاه ها است و تصور می کنند با اینکار های دروغین می توانند تفکرات ماتریالیستی خود را به جامعه القا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها