رئیس کل دادگستری استان گیلان:

رویکرد نامناسب رستوران ها و تالارهای متخلف در شان گیلان نیست

رئیس کل دادگستری استان گیلان برخورد جدی با ناهنجاری های اجتماعی را از وظایف دستگاه قضایی استان برشمرد و افزود: رویکرد نامناسب برخی از رستوران ها، تالارها و مراکز تفریحی در عدم رعایت قانون و پایبندی به مسائل اخلاقی و دینی در شان استان گیلان نیست.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۹۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، احمد سیاوش پور در نشست شورای برنامه ریزی اظهار کرد: تلاش و کار و کوشش مضاعف در رسیدگی به پرونده های قضایی از اولویت های دادگستری استان است.

وی تصریح کرد: در راستای تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع و کاهش اطاله دادرسی و با همت روسا و دادستان های گیلان کلیه پرونده های قضایی در محاکم ثبت و در اسرع وقت منجر به رسیدگی می شود.

این مقام ارشد قضایی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم توجه به مسائل خانواده یادآور شد: از ابتدای سال آینده و با افتتاح مجتمع خانواده در شهرستان رشت با رویکرد خدمات رسانی هرچه بهتر اعم از استقرار مشاورین خانواده، کارشناسان زبده و ...  شاهد تسریع بهتر و بیشتر در امور قضایی مرتبط با مسائل خانواده باشیم.

رییس شورای قضایی گیلان برخورد جدی با ناهنجاری های اجتماعی را از وظایف دستگاه قضایی استان برشمرد و افزود: رویکرد نامناسب برخی از رستوران ها، تالارها و مراکز تفریحی در عدم رعایت قانون و پایبندی به مسائل اخلاقی و دینی در شان استان گیلان نمی باشد و اقدامات بازدارنده قانونی از سوی دستگاه قضایی برای متخلفین در نظر گرفته خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار