برخورد یک کامیون با حاضران در یک بازار برلین

رسانه های آلمانی در خبری فوری از برخورد یک کامیون با حاضران در یک بازار کریسمس در شهر برلین خبر دادند؛ حادثه ای که بر اثر آن چند نفر کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۸۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
  به گزارش خبرگزاری بسیج، از برلین آلمان خبر رسیده که اصابت یک کامیون با حاضران در یک بازار کریسمس، حداقل یک کشته و چندین زخمی برجای گذاشته است.

در حالی که خبر ترور سفیر روسیه در ترکیه، از عصر امروز دوشنبه به خبر اول رسانه های جهان تبدیل شده است، از برلین آلمان خبر رسیده یک کامیون با حاضران در یک بازار تصادف شدیدی داشته است.

هنوز خبری مبنی بر تروریستی بودن برخورد کامیون با حاضران در یک بازار کریسمس در برلین مخابره نشده اما کشته شدن حداقل یک نفر و زخمی شدن چندین نفر دیگر تایید شده است.

انتشار خبر برخورد کامیون در برلین آلمان، اذهان را به سمت حمله تروریستی چند ماه قبل در شهر «نیس» فرانسه با استفاده از کامیون میبرد.

اواخر تیرماه امسال، حمله تروریستی با کامیون مملو از اسلحه و نارنجک به مردم در نیس، همزمان با سالروز جشن ملی فرانسویان، دست کم ۸۴ کشته و دهها نفر زخمی برجا گذاشته بود(جزئیات بیشتر).

البته هنوز مقامات آلمانی تروریستی بودن برخورد کامیون با حاضران در بازار برلین را تایید نکرده اند.

پلیس شهر برلین آلمان اعلام کرد هنوز درباره اینکه برخورد کامیون به حاضران در بازار کریسمس حمله عامدانه بوده یا سانحه رانندگی، مطمئن نیست.

البته برخی منابع خبری به نقل از یک منبع پلیس آلمان اعلام کردند که احتمال تروریستی بودن این ماجرا وجود دارد.

برخی منابع محلی هم اعلام کردند که «این حمله تروریستی» در برلین، حداقل 2 کشته و ده ها زخمی برجای گذاشته است.

در ادامه انتشار خبرها درباره حادثه برلین، خبر رسیده که راننده این کامیون فردی لهستانی بوده که پس از برخورد با حاضران در بازار کریسمس برلین، از صحنه متواری شده است.

در جدیدترین خبر منتشر شده در خصوص برلین، برخی منابع از کشته شدن حداقل 4 نفر و زخمی شدن 50 نفر بر اثر برخورد کامیون با آنها خبر میدهند.
ارسال نظرات