نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه سفر یک روزه خود به تربت حیدریه شب گذشته در منزل شهیدان معصومی حضور یافت.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۵۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی  از خانواده شهیدان معصومی دیدار کرد. در این دیدار آیت الله علم الهدی خطاب به مادر شهیدان معصومی گفت: شما بعنوان مادر و همسر شهید از جایگاه والائی در انقلاب اسلامی برخوردار هستید و تاکنون توانستید سبقه و فرهنگ شهادت را حفظ کرده و به فرزندان خود منتقل کنید.
 
وی اذعان کرد: امروز برخی وابستگان به شهدا گاهی اوقات مورد بهره برداری جریانهای سیاسی قرار می گیرند و این به خاطر آن است که سبقه و فرهنگ شهادت را نتوانستند حفظ کنند.
 
گفتنی است؛ شهید نجیب الله معصومی، سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۳۳ سال طی عملیات تفحص پیدا شده و در روز تاسوعا و عاشورای حسینی امسال در تربت حیدریه تشیع و تدفین شد. فرزند این شهید بزرگوار در سال ۱۳۷۹ در درگیری با اشرار شرق کشور به درجه شهادت نائل آمد.
 
ترت حیدریه دارای ۶۷۵ شهید، ۳ هزار جانباز، ۳۰۰ آزاده و ۱۴ هزار رزمنده می باشد. در ادامه سفر نماینده ولی فقیه به تربت حیدریه، آیت الله علم الهدی با حضور در منزل حجت الاسلام رحمانی استاد حوزه های علمیه این شهرستان از وی عیادت کرد. در این دیدار آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام رحمانی را از برکات و سرمایه های حوزه های علمیه برشمردند و برای این استاد بزرگوار آرزوی سلامتی کردند.
 
در انتهای این دیدار آیت الله علم الهدی یک جلد قرآن کریم به استاد حوزه های علمیه تربت حیدریه اهدا کردند. تربت حیدریه دارای چهار حوزه علمیه و ۳۲۰ طلبه می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها