«بچه های بهشت» عنوان طرح آموزشی ورزشی است که در پایگاه راهیان کربلا حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه غدیر تبریز در حال اجراست.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۴۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

امام جماعت مسجد حضرت علی(ع) مارالان تبریز در حاشیه برگزاری این طرح آموزشی ورزشی و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: در این طرح کلاس ها و کارگاه های آموزشی نیز برای خانواده ها با عنوان «زیباتر زندگی کنیم» برگزار می شود.

حجت الاسلام عادل بایرامی، برگزاری کلاس های آموزش قرآن و احکام با شیوه های نوین و خلاقانه، کلاس های تقویتی رایگان، مسابقات فوتسال و فوتبال بین اعضای جوان و نوجوان مسجد، برپایی کلاس آموزش اذان و تکبیرگویی و برپایی گروه سرود را از دیگر کلاس های این طرح برشمرد.

وی ادامه داد: تجلیل از تکبیرگویان مسجد حضرت علی(ع)، انتشار راه هفته نامه پایگاه راهیان کربلا با عنوان «من انقلابی ام» نیز در اولویت برنامه های امسال قرار دارد.

این مدرس دانشگاه با مهم ارزبابی کردن فعالیت های فرهنگی، اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی که طی سال های اخیر در کشور گسترش پیدا کرده، شامل فعالیت های دینی، اخلاقی، آموزشی و تربیتی، ملی و بومی بوده و با توجه به ویژگی های جامعه ایرانی اسلامی هویت پیدا کرده ولی متاسفانه در جریان کار فرهنگی، کارهای اشتباهی رخ داده که تصور ما را از کار فرهنگی مخدوش کرده است.

حجت الاسلام بایرامی افزود: برای ویژگی و الزام های برنامه فرهنگی واژه «نازک» را به کار بردند که مخفف نیازشناسی و نشاط داشتن و دوری از قالب های خشک و تکراری، آزادی و عدم اجبار، توجه به بعد زیبا شناختی برنامه ها و کاربردی و بدیع بودن است.

وی در پایان اصلی ترین هدف از برگزاری طرح «بچه های بهشت» را ایجاد شور و نشاط با محوریت آموزش قرآن و احکام اعلام کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها