امام جمعه زرندیه گفت: حماسه نهم دی تجلی شور همراه با شعور مردم بود حماسه‌ای که مُهر بطلان بر تفكر نفاق زد.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۲۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ابراهیمی در جلسه هماهنگی برنامه نهم دی حماسه نهم دی را نتیجه حضور مردم در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت دانست و گفت: 9 دی تجلی بیعت آگاهانه و به موقع ملت ایران با ولایت و انقلاب بود.

وی افزود: در جریان فتنه سال 88 که دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم داده بودند تا انقلاب و اسلام ناب ما را زیر سوال ببرند و با تفرقه افکنی بین امت بر ایران اسلامی لطمه وارد کنند؛ مردم آگاهانه و بنا بر درایت و فرمایشات مقام معظم رهبری، با حضور خودجوش خود در راهپیمایی عظیم و حماسی نهم دی شرکت کرده و حماسه ای تاریخی و ماندگار در جهان آفریدند و نقش فتنه و دشمنان خارجی را در این نیت شوم برملا ساختند.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: حماسه 9 دی مهر بطلان بر تفكر نفاق و دورویی زد و به ابر قدرتهای جهان فهماند كه نام ایران و ایرانی همواره با بصیرت و هوشیاری عجین است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی در صحنه حضور داشته‌اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همه گزینه‌ها، ظرفیت‌های خود برای مقابله و مهار نظام مردم‌سالار دینی بهره‌ گرفته‌اند، اما ملت ایران با هوشمندی و حضور به‌ موقع خود تهدیدها و فتنه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های حماسه 9 دی، مشخص شدن جایگاه و نقش ولایت فقیه و رهبری در هدایت جامعه است. همه به دنبال این هستند که پیوند میان مردم و ولایت را بشکنند مردم باید مراقب و مواظب باشند و از این پیوند حفظ و حراست کنند.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: رهبری الهی، حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و نیز اقدام به لحظه ملت ایران از عوامل اصلی بسترساز حماسه 9 دی بودند. رهنمودها، بیانات و تبیین‌های رهبر معظم انقلاب اثرات شگرفی در مدیریت و روشنگری فتنه 88 داشت و ملت را برای آفریدن حماسه پرشکوه برانگیخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات