فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه

فعالیت شبکه‌های اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ غربی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: هدف شبکه‌های اجتماعی جایگزین کردن فرهنگ غرب به جای فرهنگ اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۹۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در تربیت و تعالی حوزه‌ای که در حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به کلید واژه جهادکبیر که توسط مقام معظم رهبری مطرح گردیده به موضوع دشمن‌شناسی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در شبکه‌های اجتماعی‌ باید در ابعاد مختلف به موضوع دشمن‌شناسی توجه کنیم. 

وی افزود: براساس قرآن و روایات، منشأ همه دشمنی‌ها، شیطان و جنود آن است؛ شیطان از ابتدای خلقت نسبت به گمراه کردن انسان ها سوگند خورده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: بیشتر شبکه‌های اجتماعی و سایبری که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، در راستای ترویج فرهنگ منحط غربی فعالیت دارند. به واقع این شبکه‌ها به دنبال گمراه کردن افراد‌ هستند. در وصورتی می‌توانیم در این فضا کار کنیم که بتوانیم به خوبی این فضا را بشناسیم.

سرگرد پاسدار مهجوری با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام از فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرند، گفت: یکی از دلایلی که دشمن فضای سایبر را انتخاب کرده است، لذت‌های موقتی و زودگذر این فضاست.

وی افزود: متأسفانه جذابیت‌هایی که در این فضاها برای جوانان ما ایجاد کرده‌اند باعث شده تا جوانانی که به دنبال لذت حقیقی نرفته‌اند، این فضا را برگزینند. بنابراین ما هم باید در این فضاها مطالبی جذاب و با رویکرد پاسخ به این مباحث بیان و ارائه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: امروزه در شبکه‌های اجتماعی برخی با عکس‌ها و تولید محتوا به‌دنبال مطرح کردن مسئله ارتجاع یعنی زمان پهلوی و گذشته این کشور هستند و با مقیاس‌های عجیب و غریبی تلاش می‌کنند دوران قبل را موجه جلوه دهند و بستری را برای این بازگشت فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات