خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار نقدی گفت: با برگزاری جشنواره سرودهای حماسی بسیج تلاش می کنیم راه درست استفاده از این هنر فاخر، ارزشمند و تاثیرگذار را به همه مردم دنیا نشان بدهیم.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۸۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج " ترنم بیداری " با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار حافظ شیراز در حال برگزاری است.
 
سردار نقدی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از جشنواره ترنم بیداری صورت گرفته است، گفت: دو اثر هنری ساخته شده توسط هنرمندان بسیجی که از صدا و سیما پخش شده با استقبال مردم روبرو شد و در دو موقعیت جداگانه از سوی رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مورد تجلیل قرار گرفتند، این نشان می دهد این راه درست است و روز به روز شاهد شکوفایی این هنر در کشور خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه امروز " موسیقیِ در بندِ قدرت و شهوت " در دنیا حاکم است، گفت: مردم ایران در بسیاری از عرصه ها مانند جهاد الگو هستند، با برگزاری این دسته از جشنواره ها تلاش می کنیم راه درست استفاده از این هنر فاخر، ارزشمند و تاثیرگذار را به همه مردم دنیا نشان بدهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها